کد خبر: ۲۸۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۲

۵ پرواز مقصد تهران در اصفهان فرود آمدند

پنج پرواز داخلی مقصد تهران به دلیل وضعیت نامساعد جوی بامداد و صبح روز سه‌شنبه در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهارداشت: پرواز های شب گذشته و صبح امروز به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران در مسیرهای گرگان تهران، کیش به تهران، زاهدان به تهران و بندرعباس به تهران به دلیل شرایط نامساعد جوی در اصفهان فرود آمدند.

محمدحسین عمادی بیان کرد: پرواز شماره ٦٩٨٥ کاسپین مسیر کیش به تهران در ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد ورود و ساعت ۲ و ۵۶ دقیقه باطل اعلام شد اما سایر پروازها پس از توقف، فرودگاه اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.

وی اضافه کرد: پروازهای یاد شده پس از حدود یک ساعت و بهبود شرایط جوی بامداد و صبح امروز اصفهان را به قصد فرودگاه مقصد ترک کردند اما پرواز شماره ٤٠٤٨ زاگرس مسیر زاهدان به تهران ساعت یک و ۴۹ دقیقه بامداد وارد فرودگاه اصفهان شد و ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه این فرودگاه را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کرد.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به شهرهای نجف و بغداد عراق، کویت، دبی امارات عربی متحده، استانبول ترکیه و تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.

همچنین علاوه بر شرکتهای هواپیمایی فعال داخلی، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

منبع: ایرنا