کد خبر: ۲۸۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

دستور رییس جمهور به ۴ وزیر برای رسیدگی به مردم گیلان بعد از بارش شدید برف /چه کسی به عنوان نماینده روحانی عازم منطقه می‌شود؟

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، از دستور رئیس جمهور برای رسیدگی به وضعیت مردم گیلان خبر داد.
متن یادداشت محمود واعظی به این شرح است:

از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رئیس‌جمهور پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم. دستگاههای امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راههای استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاههای دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز به سرعت مرتفع شود. وضع سایر استانهای گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاههای امدادی در این استانها نیز با تمام توان فعال هستند.

دستور رئیس جمهور به ۴ وزیر برای تسریع در روند خدمت رسانی به استان‌های شمالی

همچنین گزارشی از وضعیت استان های مناطق شمالی کشور بویژه پس از بارشهای سنگین برف در استان های گیلان و مازندران در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور پس از ارائه این گزارش، به وزیران راه و شهرسازی ، نیرو ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این  بارش ها بکار گیرند.

همچنین قرار شد محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور و دولت، عازم منطقه شود و از نزدیک با مردم و مسوولان محلی گفت وگو و مشکلات را بررسی کند.

منبع:ایسنا