کد خبر: ۲۸۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

توضیحات رییس پلیس پایتخت درباره تمهیدات انتظامی انتخابات

رییس پلیس تهران ضمن تشریح تمهیدات انتظامی انتخابات تاکید کرد: در ۷۲ ساعت گذشته هیچ موضوع امنیتی و انتظامی خاصی را شاهد نبودیم.
سردار رحیمی فرماندهی تهران بزرگ پس از انداختن رای خود در حوزه اخذ رای حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات امنیتی و انتظامی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، گفت: ما به عنوان خادمان مردم نگهدارنده امنیت هستیم، تولید امنیت بر عهده اقشار مختلف مردم است و پلیس نیز مسئول توسعه آن است.

وی افزود: حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف به خصوص امروز در صحنه انتخابات قطعا می‌تواند تاثیر زیادی را بر استقرار امنیت پایدار و با ثبات در کشور بگذارد.

رحیمی عنوان کرد: به لطف خدا و با هوشیاری مردم بر اساس آخرین اخباری که داشته ام حضور مردم تا این لحظه در تمام شعب اخذ رای پرشور بوده است. می دانیم انتخابات پرشوری را امروز در کشور شاهد خواهیم بود. نیروی انتظامی هم با توجه به مسئولیت خود در بحث امنیت رای دهندگان و همچنین هیات های اجرایی و نظارت تلاش می کند تا این انتخابات را با امنیت و با حضور گسترده پشت سر بگذاریم.

فرمانده انتظامی تهران اظهار کرد: در پایتخت کشور حدود چهار هزار و ۵۵۲ شعبه اخذ رای داریم و بالغ بر ۱۴ هزار نفر از همکاران ما در کنار هیات های نظارت و اجرایی مشغول فعالیت هستند و حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران دیگر ما نیز در ارائه سایر خدمات در کلانتری‌ها و بخش‌های ترافیکی مشغول هستند.

سردار رحیمی در پایان در پاسخ به این موضوع که در آیا در برگزاری انتخابات به مشکل امنیتی بر خورده ایم یا خیر بیان کرد: به هیچ عنوان؛ هفته گذشته یک یا دو مورد تحرک در حد کوکتل مولوتوف شاهد بودیم که آن ها را دستگیر کردیم و تقریبا در ۷۲ ساعت گذشته هیچ موضوع خاصی را شاهد نبودیم.

منبع:ایسنا