کد خبر: ۲۸۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۴

تسلیت لاریجانی و حدادعادل در پی درگذشت نماینده آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم

رییس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حدادعادل درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
«محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم که از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بود شب گذشته بر اثر ابتلا به آنفولانزا درگذشت.

در همین راستا رییس مجلس شورای اسلامی،‌ درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت علی لاریجانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جناب آقای دکترمحمدعلی رمضانی دستک، منتخب مردم شریف آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

بنابر گزارش ایسنا، ایشان  از جانبازان سرافراز  دوران دفاع مقدس بودند و توانستند در انتخابات دوم اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم‌ بزرگوار آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، خانواده معزز و سایر وابستگان محترم ، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و تعالی درجات و  برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

حدادعادل درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه را تسلیت گفت

همچنین غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با صدور پیامی درگذشت محمد علی رمضانی منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای محمد علی رمضانی موجب تاسف بسیار شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این ضایعه را به شورای ائتلاف استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه که ایشان را به عنوان کاندیدای مورد حمایت نیروهای انقلابی معرفی کرده بود و به مردم شریف آستانه اشرفیه که با تشخیص خود، ایشان را در انتخابات مجلس یازدهم به نمایندگی خود انتخاب کرده بودند و نیز به دوستان، بازماندگان و خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای آن شادروان که از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خدمتگزار مردم بوده است از خداوند کریم طلب رحمت و مغفرت می‌کند.