کد خبر: ۲۹۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۶۷

حواشی ریحانه پارسا؛ از تیپ‌های عجیب تا ازدواج جنجالی‌اش!

ریحانه پارسا بازیگر دهه هفتادی است که با سریال «پدر» به مخاطبان معرفی شد و خبر ازدواجش در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

ریحانه پارسا بازیگر دهه هفتادی است که با سریال «پدر» به مخاطبان معرفی شد و خبر ازدواجش در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. این بازیگر از همان ابتدای شهرتش حواشی بسیاری پیرامون زندگی شخصی و هنری‌‌اش وجود داشته است. به بهانه ازدواج این بازیگر نگاهی به حواشی زندگی شخصی و هنری وی خواهیم داشت.

ریحانه پارسا از کجا معروف شد؟
ریحانه پارسا با ایفای نقش در سریال «پدر» به شهرت رسید. وی در این سریال نقش دختری را ایفا می‌کرد که به سبب آشنایی با پسری مذهبی متحول و با او ازدواج می‌کند.

ریحانه پارسا: هیچ شباهتی به لیلا ندارم!

ریحانه پارسابعد از پایان این سریال ریحانه پارسا تصاویری از خود در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که انتقادات زیادی را برانگیخت. طوری که نویسنده سریال «پدر» در واکنش به این ماجرا نوشت: ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان.
 
ریحانه پارسا هم در واکنش به این موضوع نوشت: ریحانه پارسا من دستِ شمارو میبوسم من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست(این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست . صرفا توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت(ظاهری)به لیلای دیده شده نداره!

فیلمسازی ریحانه!
ریحانه پارسا بعد از تجربه دنیای بازیگری تصمیم گرفت که فیلمساز شود. وی فیلم کوتاه «شب» را در فضایی زنانه ساخته است. پارسا درباره انگیزه فیلمسازی‌اش گفته است: همیشه جشنواره‌ها را دنبال می‌کنم ولی بیشتر بخش مستند و فیلم کوتاه برایم جذابیت دارد. جوی که در جشنواره فیلم کوتاه حاکم است بسیار صمیمی‌تر و بکرتر است تا نسبت به جشنواره‌های بزرگ‌تری مانند فیلم فجر.
 
تیپ‌های عجیب
ریحانه پارسا معمولا با تیپ‌های عجیب و غریبی در مراسم‌های رسمی حضور می‌یابد که نمونه‌هایی از آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
ریحانه پارسا
 
ریحانه پارسا
ازدواج با 17 سال اختلاف سنی
حواشی ریحانه پارسا؛ از تیپ‌های عجیب تا ازدواج جنجالی‌اش!چند روز قبل ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال «دل» ازدواج کرد. آشنایی این دو به تئاتر «اولئانا» برمی‌گردد که کوشکی کارگردانی آن را بر عهده داشته است. ریحانه پارسا 17 سال از مهدی کوشکی کوچک‌تر است. کوشکی از ازدواج اولش یک پسر دارد.
حواشی ریحانه پارسا؛ از تیپ‌های عجیب تا ازدواج جنجالی‌اش!
همسر ریحانه پارسا و پسرش آرسام