کد خبر: ۲۹۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۴

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: با تلاش همکارانم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.
 سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، نوروز را از سنت‌های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و گفت: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت‌هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهاد‌ها را می‌طلبد.

او تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و افزود: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

سردار مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، بیان کرد: بحمدالله وضعیت استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.

این مقام ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

او به اهمیت توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

سردار مقیمی، گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها را از جمله اقدامات درخشان پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن قدردانی از همکاران جهادگر خود در فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: با همراهی بیشتر مردم به زودی سلامت کامل به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان باز خواهد گشت.