کد خبر: ۲۹۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۷

ساز و کار خرید غیر حضوری از طریق سامانه ۱۳۳

ضامنی چگونگی استفاده شهروندان از سامانه ۱۳۳ برای خرید و تحویل کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تشریح کرد.
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در تشریح جزئیات مذاکرات انجام شده برای ارائه خدمات به مردم در شرایط قرنطینه از طریق سامانه ۱۳۳ (تاکسی تلفنی) گفت: در حوزه تاکسیرانی سامانه ۱۳۳ از قدیمی‌ترین سامانه‌های فراخوان خودرو از سوی شهروندان است و در سراسر کشور و در تمامی شهر‌های کوچک و بزرگ این سامانه فعالیت دارد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: در شرایط امروز جامعه که درآمد رانندگان تاکسی کاهش چشمگیری پیدا کرده است می‌توانیم از ظرفیت موجود کالا از درب فروشگاه به منازل شهروندان استفاده کنیم و نکته حائز اهمیت این است که سامانه ۱۳۳ یک شماره واحد در سراسر کشور است.

ضامنی با تاکید بر این نکته که استفاده از سامانه ۱۳۳ مطمئن است، گفت: شکل پیشنهاد مطرح شده برای ارائه خدمات به شهروندان به گونه‌ای است که شهروندان می‌توانند از درگاه ارتباطی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و یا سامانه ۱۳۳ اقلام مورد نیاز خود را اعلام کنند و فروشگاه کالا را جهت رساندن به دست مشتری به راننده تحویل دهد و راننده با فاکتور خرید کالا و دستگاه کارتخوان سیار فروشگاه به درب منزل مشتری مراجعه میکند و کالا را به ـن‌ها تحویل می‌دهد.

او تاکید کرد: هیچ گونه هزینه اضافی در این روش خرید از شهروندان اخذ نمی‌شود و شهروندان تنها هزینه فاکتور خرید را پرداخت می‌کنند و هزینه استفاده از سرویس تاکسی تلفنی در حساب‌های فی ما بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و راننده پرداخت می‌شود.