کد خبر: ۲۹۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۶

تاکید مهران مدیری به "خسیس بودن"پژمان جمشیدی در دورهمی

پژمان جمشیدی، بازیگر تلویزیون و سینما و بازیکن سابق پرسپولیس که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در دو فیلم ایفای نقش کرده بود، شب گذشته (چهارشنبه ۶ فروردین)، مهمان برنامه «دورهمی» بود.
ویژه برنامه نوروزی «دورهمی» شب گذشته (چهارشنبه ۶فروردین) میزبان پژمان جمشیدی، بازیگر سینما و بازیکن سابق پرسپولیس بود.

پژمان جمشیدی در ابتدای برنامه درباره فیلم‌هایی که به تازگی بازی کرده صحبت کرد و گفت: «اساسا این حرفه خیلی سنگین است. در این شش سالی که من وارد این عرصه شدم شاید تعداد روزهای خالی که داشتم و سر ضبط سریال یا فیلم یا تمرین تئاتر نرفتم روی هم رفته کمتر از سه ماه باشد. البته من در سال ۹۸ بسیار پرکار بودم و در این میان هم در سریال«زیرخاکی» بازی کردم و هم در تئاتر«فرانکشتاین»»

در ادامه این صحبت، مدیری رو به حضار گفت: «پژمان جمشیدی آدم بسیار خسیسی است. در دوران فوتبالش یک شلوارک ورزشی داشته که آنقدر آن را پوشیده تبدیل به شلوار شده.»

پژمان جمشیدی هم در پی رد خسیس بودنش گفت: «اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم شاید پشت سرم این را می‌گویند. اما من به شدت این را تکذیب می‌کنم. من از نوجوانی فوتبال بازی می‌کردم و سخت پول در می‌آوردم، به همین دلیل شاید بیشتر قدرش را می‌دانم اما به هیچ عنوان خسیس نیستم.»

مجری برنامه هم در پاسخ خاطره‌ای را که از علی انصاریان درباره او شنیده بود اینطور تعریف کرد: «پژمان و علی انصاریان باشگاه انقلاب می‌رفتند و پژمان هر روز به بچه‌ها می‌گفته به من یادآوری کنید تا به این بچه‌ها(مامور خدمات باشگاه) انعام دهم، هر زمانی هم که دوستانش به او یادآوری می‌کردند می‌گفته الان فرصتش نیست باشد برای بعد. درنهایت بعد از یک مدت طولانی بالاخره یک هزارتومانی به آن فرد می‌دهد.»

پژمان جمشیدی که از این ماجرا به شدت حیرت‌زده شده بود گفت: «خداروشکر خیالم راحت شد که این خاطره علی انصاریان تعریف کرده و درباره خسیس بودن من گفته. فکر کردم از یک آدم معتبر نقل قول می‌کنید. وقتی یک موضوعی را از علی انصاریان نقل می‌کنید، یعنی صددرصد کذب است. همین موضوع هم، خسیس بودن من را به کلی رد می‌کند.»

در ادامه مهران مدیری گفت فکر می‌کنم نسبت به گذشته تلخ‌تر شدی. و جمشیدی در پاسخ گفت: «طبیعی است سنم یک مقدار بالاتر رفته. البته نمی‌خواهم کام بینندگان را تلخ کنم اما بعد از فوت مادرم من خیلی تلخ‌تر از گذشته شدم. البته این هم طبیعی است که بازیگران طنز برخلاف آن که جلوی دوربین شاد و خندان هستند، در واقعیت زیاد اینطور نیستند، درست مثل حضرتعالی که در جلوی دوربین بسیار خندان و بذله‌گو هستید.»