کد خبر: ۲۹۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۴

سومین جلسه آزمایشی مجازی مجلس برگزار شد/ بررسی حمایت از اقشار آسیب پذیر و بنگاه های تولیدی در نشست امروز

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با یادآوری برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس از بررسی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ابعاد شیوع کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این نشست خبر داد.
به گزارش خانه ملت، اسدالله عباسی عباسی امروز (یک شنبه، 10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین نشست مجازی آزمایشی مجلس برای بررسی مسائل جاری کشور خبر داد، گفت: در نشست امروز در مورد طرح فاصله گذاری اجتماعی و ابعاد شیوع کرونا، برنامه‌های دولت و اعتبارات اختصاص یافته برای درمان آن بحث و گفت و گو شد و در رابطه با برگزاری کم و کیف جلسات مجلس از نمایندگان نظرخواهی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ادامه نشست امروز جلسه هیات رئیسه برگزار و در مورد کم و کیف برگزاری جلسات آینده مجلس تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: امیدواریم بتوانیم وظیفه مجلس را در این شرایط سخت به خوبی ایفا و راهکارهای مناسبی را برای تسهیل امور اتخاذ کنیم.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس دهم ادامه داد: در نشست امروز علاوه بر بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی که مجلس دولت را برای اجرای آن همراهی کرد در مورد حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و مردمی که در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند از جمله بنگاه های تولیدی و همراهی سیستم نظام بانکی با مردم بحث و گفت و گو شد.

عباسی یادآور شد: دستور جلسات مجلس را اولویت بندی می کنیم و آنچه که نیاز کشور بوده و برخی از موضوعاتی که اعاده شده از شورای نگهبان است و باید در مجلس دهم به اتمام برسد را در دستور کار قرار می دهیم و اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس نظر ستاد مبارزه با کرونا به مدت دو هفته برگزاری جلسات علنی مجلس را به تعویق انداختیم و بعد از تعطیلات به زودی زمان برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه را اعلام خواهیم کرد.