کد خبر: ۲۹۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۷۹

حرف‌های عجیب همسر سابق مارادونا درباره رابطه‌اش با دیگو

همسر سابق مارادونا می‌گوید رابطه‌اش با دیگو رابطه‌ای سمی و عاری از عشق بوده است

زندگی شخصی دیگو مارادونا از همان زمانی که بازی اش در دنیای فوتبال را شروع کرد تا همین الان فراز و نشیب و حواشی زیادی داشته است.

با این حال از زمانی که او با روکیو اولیوا نامزد کرد بسیاری تصور می‌کردند این رابطه به سرانجام می‌رسد و دیگو تا آخر با عشق جدیدی که پیدا کرده می‌ماند. البته که رسانه‌های آرژانتین در کنار بسیاری از مردم، همان زمان عنوان کردند روکیو فقط برای پول و شهرت جذب مارادونا شده و وعده‌های عاشقانه‌های آن‌ها همگی پوچ و توخالی است.

شایعات زمانی به واقعیت پیوست که روکیو از دیگو جدا و بعد در دادگاه علیه او شکایت کرد. حالا، اما در تازه‌ترین صحبت ها، روکیو به گاتزتا دلو اسپرت گفته که رابطه اشان سمی بوده و عشقی نسبت به مارادونا نداشته است.

او می‌گوید: «قبل از هرچیز باید بگویم من هیچ صدمه‌ای به دیگو نزده ام و خودش این موضوع را خیلی خوب می‌داند. او من را به عنوان یک زن می‌شناخت و من همیشه میخواستم نظراتش را درباره موارد مختلف بدانم».

به گزارش فرارو، روکیو در ادامه می‌گوید: «این موضوع ناراحتم نمی‌کند که مردم می‌گویند به خاطر پول و شهرت با مارادونا ازدواج کرده ام. موضوع این است که واقعیت بعدا مشخص می‌شود».

روکیو اولیوا می‌گوید برای جدایی از دیگو هم اصلا پشیمان نیست: «از اینکه از دیگو جدا شده ام اصلا پشیمان نیستم. این روز‌ها هیچ اثری از او در زندگی ام نیست. هیچ ارتباطی با دیگو ندارم. گهگاهی حرف می‌زنیم، ولی آخر، آدم درباره همسر سابقش چه چیزی می‌تواند بگوید؟ رابطه ما یک رابطه سمی بود که بهتر بود ادامه پیدا نمی‌کرد. لحظات خوب و بد داشتیم. نمی‌دانم عاشق مارادونا بودم یا نه. بعضی وقت‌ها شما وارد زندگی‌ای می‌شوید که به خودتان می‌گویید: وقتی جدا می‌شوم که خودم تصمیم بگیرم نه وقتی که بقیه بگویند جدا شو.»