کد خبر: ۲۹۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۳

اقدام آنجلینا برای مقابله با گرسنگی کودکان

آنجلینا جولی مبلغ قابل توجهی پول اهدا کرده تا به کودکانی کمک کند که تحت تاثیر همه‌گیری کروناویروس قرار گرفته‌اند.
این بازیگر برنده جایزه اسکار یک میلیون دلار به خیریه «هیچ کودک گرسنه» اهدا کرده تا به تلاش‌های این خیریه برای رساندن غذای رایگان به کودکان خانواده‌های با درآمد پایین طی دوران بسته شدن مدارس کمک کند.

جولی که خودش مادر شش فرزند است گفت: «تا این هفته، بیش از یک میلیارد کودک در سراسر جهان به خاطر بسته شدن مدارس برای کروناویروس، خارج از مدرسه‌ها هستند. بسیاری از آن‌ها معمولا به مراقبت و تغذیه‌ای تکیه دارند که طی ساعات مدرسه دریافت می‌کنند که این شامل نزدیک به 22 میلیون کودک در آمریکا می‌شود که وابسته به حمایت غذایی هستند. این خیریه دارد تلاش‌هایی جدی برای دسترسی به بیشترین تعداد ممکن کودکان انجام می‌دهد.»

این خیریه تا همین حالا در حین همه‌گیری کروناویروس به 78 سازمان در سراسر 30 ایالت در آمریکا 2 میلیون دلار کمک کرده است. این پول در راستای کمک به بانک‌های غذا و سازمان‌دهندگان جوامع محلی خرج می‌شود که به کودکان در سراسر کشور غذا می‌رسانند.

جولی که سال‌هاست به نیابت از کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان کارهای بشردوستانه انجام می‌دهد و عنوان سفیر ویژه این سازمان را هم یدک می‌کشد، در تلاش برای حمایت از فراهم کردن آموزش برای آسیب‌پذیرترین کودکان و خانواده‌های تحت تاثیر کروناویروس در سراسر دنیا، یک مبلغ جداگانه دیگر که رقم آن اعلام نشد را هم به این سازمان اهدا کرد.

او همچنین در حال همکاری با سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل است تا یک «ائتلاف آموزشی جهانی کووید-19» راه‌اندازی کند به بتواند به کودکان سراسر جهان کمک کند در طی همه‌گیری کروناویروس آموزش خود را دریافت کنند.

سلبریتی‌ها با گسترش کروناویروس در سراسر ایالات متحده شروع به اهدای پول کرده‌اند. بعد از رایان رنولدز، بلیک لایولی، سیارا و راسل ویلسون، این هفته کایلی جنر یک میلیون دلار برای کمک به کارمندان سلامت خط مقدم کروناویروس اهدا کرد. جیمز تیلور و همسرش یک میلیون دلار به بیمارستان بوستون اهدا کرده‌اند و آرنولد شوارتزنگر یک میلیون دلار به صندوق نیروهای امدادی اهدا کرده است.

منبع:اعتمادآنلاین