کد خبر: ۲۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۴

اخبار درگذشت رهبر کره شمالی به بیت کوین جان دوباره داد

ارزهای دیجیتال که در هفته گذشته با سقوط قیمت نفت ریزش قیمت چند صد دلاری را تجربه کردند با آغاز این هفته رشد قیمت را از سر گرفتند.
قیمت بیت کوین که سردمدار ارزهای دیجیتال است با سقوط نفت تا کانال ۶ هزار دلاری پایین آمد ولی امروز با بازگشایی بازارهای مالی ارزهای دیجیتال نیز دوباره جان گرفتند.

امروز قیمت بین کوین نسبت به هفته گذشته نزدیک به هزار دلار افزایش یافت و این ارز دیجیتال به قیمت ۷ هزار و ۸۰۰ دلار رسید و سرمایه داران را قدری نسبت به پیش بینی های انجام شده مبنی بر ۵۰ هزار دلاری شدن بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ امیدوارد کرد.

در خصوص سایر ارزهای دیجیتال نیز وضعیت به همین منوال است و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط قیمت نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی یک هفته اخیر افزایش قیمت ۲۷ دلاری داشته است و قیمت آن به ۱۹۷ دلار رسیده است.

لایت کوین نیز طی یک هفته اخیر روند صعودی را طی کرده است و این ارز دیجیتال که با سقوط قیمت نفت به ۴۰ دلار رسیده بود امروز با افزایش قیمت ۴ دلاری مواجه شده و قیمت آن به ۴۴ دلار رسیده است.

کارشناسان معتقدند که اخبار مبتنی بر درگذشت رهبر کره شمالی تاثیر زیادی بر قیمت بیت کوین گذاشته است چراکه کره شمالی رابطه تنگاتگی باارزهای دیجیتال دارد و بخش قابل توجهی از درآمدهای این کشور از طریق معاملات ارزهای دیجیتال است.

با این حال نمی توان پیش بینی کرد که مرگ کیم جونگ اون دقیقا چه تاثیری بر قیمت ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت چراکه هیچکس از درصد افت سهام شرکت ارزهای دیجیتال کره شمالی آگاهی ندارد.

منبع:خبرآنلاین