کد خبر: ۲۹۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۹

تقدیر روحانی از لاریجانی: امیدوارم حضور شما در دیگر سنگرهای خدمت‌رسانی منشأ خیر و برکات باشد

رئیس جمهور از تلاش‌ها، خدمات ارزنده و حضور موثر علی لاریجانی به عنوان رئیس سه دوره مجلس شورای اسلامی و همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید تقدیر کرد.
به گزارش انتخاب، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،‌ حسن روحانی روز شنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا، با تقدیم لوح تقدیر و یک جلد قرآن نفیس به دکتر لاریجانی، از سال‌ها تلاش و خدمتگزاری وی در سنگر‌های گوناگون نظام جمهوری اسلامی بویژه ریاست سه دوره مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد.

متن لوح تقدیر رئیس جمهور که به دکتر لاریجانی تقدیم شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

توفیق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سنگر‌های خطیر و مهمی، چون سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی برای آن برادر فرهیخته و پرتلاش، افتخاری بزرگ و برای همه خادمان نظام و ملت، الهام‌بخش است.

اینجانب با تجلیل از سال‌ها تلاش ارزشمند و خدمات خالصانه جنابعالی به انقلاب و نظام اسلامی از همراهی‌ها و همدلی‌ها با دولت تدبیر و امید صمیمانه سپاسگزارم.

بی‌شک خاطرات همکاری و احساس مشترکمان طی سالیان متمادی و بخصوص در مقاطع حساس و سرنوشت ساز ماندگار خواهد ماند. امید دارم حضور مؤثر و همت والای شما توأم با تجربیات گران‌بها، در دیگر سنگر‌های خدمتگزاری نیز برای کشور و نظام، منشأ خیر و برکات باشد.

سعادت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در پیشبرد اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران