کد خبر: ۲۹۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۸۴

پسر بچه یک ساله با ۱ و نیم میلیون فالوور در اینستاگرام +عکس

تصویری که در ادامه می بینید مربوط به یک پسر بچه یکساله به نام کوبی است که با برنامه های آشپزی سرگرم کننده اش در اینستاگرام توانسته ۱.۵ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی پیدا کند.
به نقل از روزیاتو، در صفحه کوبی کوچولو که با نام Kobe Eats در اینستاگرام فعالیت دارد توضیح داده شده که او به آشپزی، خوردن و کشف چیزهای جدید در آشپزخانه علاقه زیادی دارد. در ویدیوهای این صفحه کوبی را می بینید که به مادرش برای آماده کردن مواد غذایی برای پخت غذا کمک می کند که انواع پاستا گرفته تا بوقلمون را شامل می شود. او حتی در این ویدیو بعضی وقتها طعم غذاها را هم امتحان می کند و با کلمات کوتاه و کودکانه نظرش را در مورد آنها اعلام می کند.


اشلی ویان مادر کوبی در مصاحبه با CNN گفته است که این ویدیوها در ابتدا راهی بوده برای نشان دادن هیجانات پسر کوچکش به دوستان و اعضای خانواده.

آشپزی تنها یکی از کارهایی است که کوبی در خانه انجام می دهد. او از این کار بسیار لذت می برد و از آنجا که شخصیت خیلی پرشوری دارد تصمیم گرفتم ویدیوهای مربوط به تجربیات کوبی در آشپزخانه را ضبط کنم و در اینستاگرام قرار دهم تا فامیل و دوستان هم او را ببینند.

اواخر ماه فوریه (اسفند گذشته) بود که صفحه Kobe Eats را در اینستاگرام راه اندازی کردیم. در آن زمان او تنها ۲۰۰ دنبال کننده داشت اما از ماه پیش مرتبا بر تعداد فالوورهای او اضافه می شود؛ از ۱۰۰ هزار، به ۲۰۰ هزار و سپس ۵۰۰ هزار و حالا یک و نیم میلیون دنبال کننده رسید که اصلا این انتظار را نداشتیم.

مادر کوبی می گوید که او و پدر این پسر کوچولوی بانمک از اینکه آشپزی باعث خنده فرزندشان شده و لبخند را روی لبان مردم سراسر دنیا نشانده بسیار خوشحالند.

ما همیشه پیام هایی محبت آمیز را از مردم می گیریم که از کاراکتر جالب کوبی تعریف می کنند. علاوه بر این خوشحالیم که والدین تشویق شده اند بچه هایشان را به آشپزخانه راه بدهند.

مادر کوبی در ادامه می گوید:او در آشپزخانه مواد غذایی جدید را می شناسد، بافت های جدید را احساس می کند و مهارت های عملی برای ریختن مواد غذایی در ظرف و اندازه گیری شان را یاد می گیرد و در واقع ما به همین خاطر کارمان را شروع کردیم. علاوه بر این کوبی با کمک کردن به من بسیاری از موتورهای حرکتی بدنش را تقویت می کند. بله او آشپزخانه را به هم می ریزد و خودش را کثیف می کند اما همه اینها قابل تمیز کردن هستند.