کد خبر: ۲۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۱۸

ترامپ فرار کرد!

شبکه خبری آمریکا از از فرار رئیس جمهور آمریکا به یکی از پناهگاه های کاخ سفید خبر داد.
وب سایت شبکه خبری سی ان ان در گزارشی با اشاره به هجوم معترضان به کاخ سفید نوشت: یک مقام کاخ سفید گفت که رییس جمهوری آمریکا هنگام تجمع جمعه‌شب معترضان در مقابل این کاخ به پناهگاه زیرزمینی فراری داده شده است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان بامداد دوشنبه با انتشار تصاویری از گارد ضد شورش مقابل کاخ سفید و امنیتی توصیف کردن محدوده کاخ؛ به نقل از یک مقام  دولتی و یک نیروی امنیتی گفت که جمعه‌شب وقتی معترضان در مقابل کاخ سفید تجمع کردند، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای مدت کوتاهی به پناهگاه زیرزمینی این کاخ فراری داده شده است.

این منابع گفتند که ترامپ برای مدتی کمتر از یک ساعت در پناهگاه زیرزمینی کاخ سفید بوده و سپس خارج شده است؛ اما مشخص نیست که ملانیا ترامپ همسر و بارون پسر او نیز همراه وی بوده‌اند یا خیر.

ترامپ پس از تجمع جمعه‌شب معترضان در مقابل کاخ سفید چندین بار از سرویس مخفی به خاطر اقداماتش تشکر کرده است. وی روز شنبه در پیامی توییتری نوشت: شب گذشته سرویس مخفی در کاخ سفید عالی کار کرد. آن‌ها نه تنها بسیار حرفه‌ای، بلکه عالی بودند. من داخل و در حال نظارت بر همه تحرکات بودم و امنیتم بالاتر از این نمی‌توانست باشد.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» دقایقی پیش گزارش داد که شمار معترضان بازداشت‌شده توسط پلیس آمریکا در اعتراضات روزهای اخیر، به ۴۱۰۰ نفر رسیده است.