کد خبر: ۲۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۹۴

برد پیت برای تولد دخترش آشپزی کرد

برد پیت برای چهاردهمین سالگرد تولد دخترش شیلو سنگ تمام گذاشت و سعی کرد در خانه یک جشن بزرگ بر پا کند. البته این یک جشن خانوادگی بود، اما برد پیت برای تولد دخترش آشپزی کرد.
از مدتی پیش خبر‌هایی درباره تلاش برد پیت و آنجلینا جولی برای برگزاری تولد دخترشان منتشر می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد این تلاش‌ها با یک مهمانی خانگی به نتیجه رسیده است.

اگرچه برد پیت و جولی فرزند خوانده‌های مشترکی نیز دارند، اما برد پیت بیشتر روی ارتباطش با فرزندان خونی خود متمرکز شده است. به همین دلیل نیز برای فرزند خود شیلو یک تولد بسیار صمیمانه برگزار کرد. اگرچه در این جشن فرزندخوانده‌های این زوج مانند مادوکس که گفته می‌شد با برد پیت قطع رابطه کرده است نیز شرکت داشتند.

این تولد در شرایطی برگزار شد که برد پیت روی اجاق خانگی خود پیتزا آماده کرد. آن‌ها تولد شیلو را با کیک و هدیه‌های زیادی جشن گرفتند و همه خواهر و برادر‌های شیلو نیز جمع شده بودند. گزارش شده است که برد پیت از یکی از دوستان تدوینگر خود خواسته است تا پیام‌های ویدئویی را از دوستان و خانواده در سراسر جهان برای شیلو تهیه کنند.

همه بچه‌ها با مادرشان آنجلینا جولی در خانه خود در قرنطینه زندگی می‌کنند. با این حال، مهمانی تولد شیلو در خانه برد پیت برگزار شد که فقط چند دقیقه با محل زندگی جولی فاصله دارد.