کد خبر: ۲۹۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۴

اولین واکنش رهبر انقلاب به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا

رهبر انقلاب فرمودند: اینکه پلیسی پای خود را بر گردن سیاه پوستی قرار بدهد و فشار بدهد تا اون جان بدهد، چیزی نیست که جدیدا به وجود آمده باشد، این طبیعت آمریکایی است و کاری است که با خیلی از کشورها مثل عراق، افغانستان، سوریه و ... انجام دادند.
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، مقام معظم رهبری در سخنان امروزشان به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب به موضوع اعتراضات در آمریکا بعد از قتل جرج فلوید، اشاره کردند و فرمودند: امروز وضع آشفته آمریکا را مشاهده میکنید، آنچه امروز در شهرها و ایالات آمریکا مشاهده می شود، بروز یک واقعیاتی است که همیشه پنهان می شد. این وضعیت امروز در واقع مانند لجن ته حوز است که امروز عیان شده است.

ایشان در ادامه فرمودند: اینکه پلیسی پای خود را بر گردن سیاه پوستی قرار بدهد و فشار بدهد تا اون جان بدهد، چیزی نیست که جدیدا به وجود آمده باشد، این طبیعت آمریکایی است و کاری است که با خیلی از کشورها مثل عراق، افغانستان، سوریه و ... انجام دادند.

معظم له تاکید کردند: این شعار بگذارید نفس بکشیم که امروز مردم آمریکا سر می دهند، این حرف دل همه ملت هایی است که آمریکا به آنجا ظالمانه وارد شده است. آمریکایی ها به توفیق و لطف الهی با رفتارهای خودشان رسوا شدند. مدیریتشان در زمینه کرونا آنها را رسوا کرد و ضعف مدیریت شان باعث شده تلفاتشان چندین برابر بیشتر دیگر کشورها باشد.

منبع:خبرآنلاین