کد خبر: ۲۹۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۷۳

فهرست برندگان در قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

فهرست برندگان در قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد.
بابک رحمانی گفت: متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: اسامی هم زمان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با ۱۵ هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مشتریان از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.
 

اختلال در سایت ایران خودرو

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو ضمن پوزش از هموطنان اعلام کرد: به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان به سایت ایکوپرس، درحال حاضر بارگذاری لیست اسامی پذیرفته شدگان در قرعه کشی فروش فوق العاده امکانپذیر نیست. در این اطلاعیه تاکید شده به محض کاهش بار ترافیکی سایت، اسامی بارگذاری خواهد شد.
 
به محض کاهش بار ترافیکی سایت، فهرست در ایکوپرس بارگذاری خواهد شد و می توانید با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی مطلع شوید.
 
برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو اینجا کلیک کنید