کد خبر: ۲۹۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۸

جزییات توافق شهرداری با ارتش در واگذاری پادگان ۰۶ چیست؟

عضو شورای شهر تهران با تذکر به حناچی در مورد توافق شهرداری و ارتش در مورد پادگان ۰۶ گفت: جزئیات این توافق‌نامه باید به صورت کامل به اعضای شورای شهر و مردم ارائه شود.

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری به حناچی در مورد جزئیات توافق‌نامه شهرداری تهران و ارتش در مورد پادگان ۰۶ اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده به عنوان نماینده مردم تهران، ری  و تجریش هستم در دو هفته گذشته در مورد چگونگی انعقاد توافق‌نامه شهرداری تهران با ارتش در مورد پادگان ۰۶ بررسی‌هایی انجام دادم که با پرسش‌های فراوانی روبه‌رو شده و اعتراض‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: بر اساس ایفای وظایف نظارتی و نقش خودبنیان نماینده عضو شورای شهر از پیروز حناچی شهردار تهران درخواست دارم مشروح کامل توافق شهرداری تهران با ارتش در خصوص پادگان ۰۶ در دوره سوم شورای شهر تهران ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین متن کامل توافق‌نامه جدید شهرداری تهران و ارتش همراه با تفاوت‌های دو قرارداد و مستندات قانونی که منجر به آن شده ارائه شود. لذا بدیهی است بعد از دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحبنظران یا مردم   اقدام قانونی لازم در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان انجام گیرد.

وی گفت: از شهردار درخواست داریم انتظارات مورد نظر را به صورت کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شورای عالی شهرسازی ارائه کند.