کد خبر: ۲۹۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۸۸

نظرات اعجاب‌انگیز بازیگران؛ از منقلب شدن سحر قریشی تا حق طلاق ریحانه پارسا!

هر فردی بنا به جایگاه شغلی‌اش گفتار و کردارش می‌تواند روی تعدادی از افراد تاثیرگذار باشد. اما بعضی از حرفه‌ها این دایره تاثیرگذاری‌شان بسیار فراتر است. بازیگران از جمله افرادی هستند که به دلیل بیشتر دیده شدن رفتارهایشان به خصوص بر روی طرفدارانشان نفوذ زیادی دارد.
اما گاهی اوقات برخی از بازیگران توان مدیریت چنین جایگاهی را ندارند و نظراتی را می‌دهند که در نوع خود عجیب و غریب است. با ما همراه شوید تا نمونه‌هایی از این دیدگاه‌ها را به شما معرفی کنیم.

منقلب شدن سحر قریشی

سحر قریشی در اظهارنظر عجیبی وقتی با این پرسش روبرو شد که آیا فوتبال دوست ندارید، گفت: چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اما علاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: «دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند.»

آمپولی مرگ‌باری که مهناز افشار تجویز کرد

مهناز افشار چند سال قبل در پیامی ویدئویی با استناد به آماری که می‌گوید شنیده است! مردم را به تزریق یک آمپول برای جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر تشویق می‌کند. این بازیگر گفت که تزریق نالوکسان می‌تواند معتادانی که دچار اوردوز شده‌اند را از مرگ حتمی نجات دهد.
اما پزشکان متخصص، سخنگوی سازمان غذا و دارو و... به کلی اظهارات افشار را تکذیب کردند و حتی به این مسئله تاکید دارند که این تجویز می تواند کاملا مرگ آور باشد.
بهاره رهنما: نماز را با همین کاشت ناخن می‌خوانم!

بهاره رهنما درباره نماز خواندنش با کاشت ناخن در کانال تلگرامی‌اش نوشت: این روزها می‌خواهم اعتراف کنم واقعا هر چه دارم از کرم اهل بیت و عشق و دلدادگی به اونهاست نماز هم با همین ناخن کاشت سال‌هاست که میخوانم به یمن ازدواجم تقریبا اول وقت شده.
بازیگری که گفت مردم ایران باید من را روی سرشان بگذارند

شقایق دلشاد، بازیگری که نقش کوتاهی در سریال شهرزاد ایفا کرد، چند وقت قبل با اظهار نظر عجیبی سیل انتقادات را روانه خویش کرد. وی در مصاحبه‌ای با توجه به اشتغالش در حرفه مدلینگ در خارج از کشور گفت: مردم ایران باید من را روی سرشان بگذارند. 

البته اولین باری نبود که این بازیگر با اظهاراتش خشم کاربران فضای مجازی را برمی‌انگیخت. وی قبلا هم گفته بود سلبریتی‌ها باید بادیگارد داشته باشند یا در پاسخ به این سوال که چرا بنز سوار می‌شود بیان کرده بود: دارندگی و برازندگی!

ریحانه پارسا: به زن‌ها حق طلاق می‌دهید اسم خودتان را گذاشتید مرد؟

ریحانه پارسا، در توئیتی نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار»

همسر او نیز با انتشار ویدئویی در استوری اینستاگرام خود، هم‌نظر بودن خود را با همسرش اعلام کرد و به این اصل که نباید حق طلاق را به زنان داد تاکید کرد و گفت: «زن باید با لباس سفید بیاد و با کفن سفید هم بره.»

این اظهارنظرها خیلی از مواقع حاشیه‌ساز بوده است؛ بهتر است سلبریتی‌ها متوجه گستره تاثیرگذاری حرف‌هایشان بشوند و سنجیده‌تر رفتار کنند.