کد خبر: ۲۹۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۹

حاشیه های فوتبالیستی که بالاخره نیکبخت شد!

خبرنیوز نوشت:این که چند بار ازدواج کرده یا نه به خودش مربوط است و یک مساله کاملا شخصی است. اینجا کاری به مسایل خصوصی نداریم.
اینجا درباره حاشیه هایی از او می نویسیم و البته گذرا،گذر می کنیم که خودش مطرح کرده و دیگر سرک کشیدن در زندگی شخصی اش محسوب نمی شود.

درباره ماجرای حضور در یک پارتی جنجالی در اوایل جوانی -آن زمانی که از فضای مجازی مثل امروز خبری نبود- اما فیلم و سی دی آن به صورت گسترده توسط حریصان حاشیه خریداری شد خودش توضیح داده که چه شد و چرا آن گونه شد.

درباره این که بالاخره قرار است در 41 سالگی صاحب فرزند شود و زندگی اش سروسامانی بگیرد هم صحبت کرده و گفته که 9 ماه دیگر پدر می شود.

او اما در زمان بازی و پس از پایان دوره یاغیان فوتبالی چون مجتبی محرمی و مهدی هاشمی نسب، یکی از یاغیان فوتبال ایران بود و سلطان بی چون و چرای حاشیه.

چه زمانی که با جنجال زیاد از استقلال به پرسپولیس رفت و چه زمانی که دوباره به جمع آبی ها بازگشت.

چه زمانی که بر سر سانتر یک توپ ساده در ورزشگاه حافظیه و در بازی استقلال-فجر با علی سامره بگومگو کرد و چه زمانی که خبر جدایی از همسر اولش نقل رسانه ها شد.

چه زمانی که در دوران اوج کرونا مراسم عروسی خود را برگزار کرد:« فضا بزرگ بود و فاصله‌ها مناسب و فقط در دقایقی کمی تعدادی از مهمانان نزدیک هم قرار گرفتند. آن‌ها در ماه‌های گذشته با وسواس و دقت زندگی کرده‌اند. در مراسم نیز قبل از ورود به منزل همه تست تب‌سنجی دادند، داخل خانه هم کل وسایل ضد عفونی شده بود و انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده هم در دسترس قرار داشت و مورد استفاده قرار گرفت.»

او سلطان حاشیه بود. خودش هم این لقب را دوست داشت. خودش هم بارها گفته که با حاشیه هایش زندگی می کند و از آن لذت می برد.

برایش در زندگی جدید آرزوی موفقیت می کنیم. هرچند ما هم مثل خودش حسرت آن پیشنهاد خوب آتلتیکو مادرید را می خوریم که به آنجا نرفت یا اجازه ندادند برود؛علیرضا واحدی نیکبخت.