کد خبر: ۲۹۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۴۷

واکنش جهانگیری و آملی لاریجانی به حادثه تلخ آتش سوزی کلینیک سینا اطهر تهران

معاون اول رئیس جمهور با ابراز تأسف از حادثه مرکز درمانی سینا اطهر تهران گفت: رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و بررسی علل وقوع حادثه ضروری است.
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس با صدور پیام‌های جداگانه با ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش سوزی در مرکز درمانی «سینا اطهر» تهران، بر رسیدگی هرچه سریعتر به حال مصدومان و همچنین بررسی علل وقوع این حادثه تأکید کردند.

در پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

جان‌باختن ومجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه کلینیک سینا اطهر، موجب تاثر واندوه عمیق اینجانب گردید.

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان وآرزوی مغفرت و ورحمت الهی برای درگذشتگان ، ازدرگاه خداوند متعال برای مجروحان این حادثه دردناک نیزبهبودی و شفای عاجل مسئلت می نمایم.لازم است مسئولان ذی‌ربط نسبت به درمان مصدومان وبررسی علت این حادثه تسریع و اقدام لازم معمول نمایند.

استاندار تهران مأمور بررسی علل حادثه شد
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز طی پیامی در خصوص این حادثه گفت:


بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ انفجار و آتش سوزی در مرکز درمانی "سینا اطهر" تهران که منجر به جان باختن ۱۹ تن و مصدومیت ۲۲ نفر دیگر از هموطنان عزیزمان گردید را به عموم مردم ایران به ویژه خانواده های دغدار صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم تهران می خواهم تا ضمن رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی‌ علل دقیق وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و با انجام اقدامات لازم از تکرار این دست حوادث تلخ جلوگیری کنند.