کد خبر: ۲۹۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۸۲

حمله به ظریف در مجلس؛ برخی نمايندگان، او را دروغگو خواندند؛ ظريف قصد ترک جلسه را داشت/ ظریف: از مهمان نوازی شما ممنونم/ توهین ها را به جان می خرم

حضور وزیر خارجه در صحن علنی مجلس با حواشی همراه بود و نمایندگان اظهارات تندی را خطاب به ظریف مطرح کردند.
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه امروز مهمان مجلسی ها بود، حضوری که پرحاشیه بود و نمایندگان با ادبیات و کلمات تند وزیر دولت را مورد خطاب قرار دادند.

در نوبت دوم که ظریف بعد از اظهارات ۱۰ نماینده پشت تریبون قرار گرفت تا پاسخگوی نقدهای نمایندگان باشد، نمایندگان با هیاهو و سروصدا اجازه صحبت به او ندادند. ظریف در واکنش به این رفتار نمایندگان گفت: خیلی مزاحم شما نمی شوم و از مهمان نوازی شما تشکر می کند.

نمایندگانی که به ظریف اجازه صحبت کردن نمی دادند او را دروغگو دانستند. در پی این رفتار نمایندگان ظریف قصد ترک جلسه علنی را داشت اما در نهایت با فروکش کردن سروصداها اظهاراتش را مطرح کرد.

ظریف خطاب به نمایندگان گفت: رهبر انقلاب فرمودند که شما هم اگر گزارش‌های ملاقات‌های ظریف را میخوانید شما هم او را مثل من شجاع عاقل و انقلابی می‌دانستید. هرچه من گفتم، رهبر انقلاب شنیدند، اگر دروغ گفتم ایشان شنیدند، گفتند ظریف صادق است، اگر راست گفتم ایشان شنیدند و گفتند شجاع است.

وی گفت: من هیچگاه مسائل داخلی را به خارج نبردم و توهین ها را به جان می خرم.