کد خبر: ۲۹۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵
آمار کرونا در ایران امروز ۱۵ تیر؛

شناسایی ۲۵۶۰ بیمار جدید؛ مجموع مبتلایان به ۲۴۰۴۳۸ نفر رسید/ در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۳ نفر جان باختند؛ مجموع فوتی‌ها به ۱۱۵۷۱ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند.
دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

وی همچنین ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۳۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین گفت: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.