کد خبر: ۳۰۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۱۲

اولین واکنش تاجگردون به رد شدن اعتبارنامه ‌اش در مجلس: خونسرد باشید

جلسه غیرعلنی مجلس برای تصمیم‌گیری درباره رد یا تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون صبح امروز برگزار شد و نمایندگان به اعتبارنامه منتخب مردم گچساران رای ندادند. بعد از این جلسه تاجگردون در یک پست اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد.
اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز ۱۸ تیر ماه خانه ملت بررسی شد. وکلای ملت نهایتا بعد از شنیدن ۱۵ دقیقه صحبت نماینده مخالفین و ۳۰ دقیقه دفاع تاجگردون، با ۱۰۲ رای موافق، ۱۲۸ رای مخالف و ۲۱ رای ممتنع از مجموع ۲۵۱ رای ماخوذه با گزارش کمیسیون تحقیق که اعتبارنامه وی را تایید کرده بود، مخالفت کردند.

رای گیری برای گزارش کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی به صورت مخفی انجام شد اما برخی نمایندگان تصویر رای خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. {تصاویر رای برخی نمایندگان را اینجا ببینید} 

غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس نهم و دهم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم هم به عنوان منتخب مردم گچساران وارد مجلس شده بود با این رای موفق به کسب اعتبارنامه نشد و از مجلس خداحافظی کرد. اولین واکنش او در این زمینه را در زیر ببینید: