کد خبر: ۳۰۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۵

گلایه آقای خواننده از شیطنت رسانه‌ها درباره کرونا گرفتنش

خواننده کشورمان اعلام کرد که از بیماری کرونا رهایی پیدا کرده است.
ماه‌های پایانی سال ۹۸ و ابتدایی سال ۹۹، ماه‌های دشواری برای اسفندیار قره‌باغی بود. این خواننده برجسته و با سابقه کشورمان ماه‌ها با بیماری انسداد روده دست و پنجه نرم کرد. پس از طی کردن دوره نقاهت این بیماری، قره‌باغی به کووید ۱۹ مبتلا شد.

اسفندیار قره‌باغی حالا پس از گذشت حدود ۲۰ روز از انتشار خبر ابتلایش به ویروس کرونا، به خبرنگار ما گفت: به دلیل انسداد روده شش ماه بستری بودم. یک بار ۱۲ بهمن عمل جراحی کردم که پزشکان روده، طحال و تومور را از بدنم خارج کردند و چهار ماه و نیم خانه نشین بودم. سپس خرداد ماه مجدد عمل جراحی کردم و روده را وارد بدنم کردم.

وی افزود: پس از مراجعه مجدد به بیمارستان، پژشکان تست کرونا را انجام دادند و توصیه شد تحت مراقبت‌های معمول باشم. هیچ یک از علائم ابتلا به کووید ۱۹ را نداشتم. پس از انجام تست پژشکان چندین بار با من تماس گرفتند و وضعیت عمومیم را پیگیری کردند.

این خواننده اپرا ادامه داد: با گذشت سه روز از انجام تست کرونا، پژشکان اعلام کردند، تستم مثبت بوده است. جالب اینجاست که هیچ علائمی هم نداشتم. اطرافیانم نیز تست کرونا دادند که خوشبختانه تست آن‌ها منفی اعلام شد.

قره‌باغی به شایعاتی که چند وقت اخیر درباره وی منتشر شده بود، اشاره کرد و گفت: متاسفانه شیطنت‌های رسانه‌ای فراوانی درباره ابتلایم به کرونا شکل گرفت. برخی رسانه‌ها به کنایه نوشته بودند خواننده «مرگ بر امریکا» کرونا گرفته است. همین موضوع باعث زخم زبان و عقده گشایی برخی در فضای مجازی شده بود.

وی در پایان اضافه کرد: توقع داشتم رسانه‌ها در این مدت بیشتر من را حمایت کنند و کاری نکنند که رسانه‌های آن طرفی، مانند من و تو از این موضوع سوءاستفاده کنند. برخی گفتند کسی که علیه آمریکا خوانده، خوب شد که کرونا گرفته است. خوشبختانه حالا این بیماری را پشت سر گذاشته ام و در سلامت کامل به سر می‌برم. خدا را شکر وضعیت عمومیم خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

منبع:باشگاه خبرنگاران