کد خبر: ۳۰۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۵

شناسایی ومعرفی ۴ دانشگاه با بالاترین نرخ ابتلا به کرونا

با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌ها مؤسسات آموزشی در تمام سطوح با تصمیمات بزرگی روبرو می‌شوند که می‌تواند سرنوشت ساز باشد. با شیوع کرونا می‌توان انتظار داشت دانشگاه‌های زیادی در سراسر جهان مشکلاتی را تجربه کنند.
صد‌ها کالج و دانشگاه در سراسر ایالات متحده با مشکل مواجه شده اند. دانشگاه‌های مشهوری که با توجه به بالا بودن نرخ ابتلای کرونا در بین دانشجو‌های خود چاره‌ای به جز تعطیل کردن کلاس‌ها یا تغییر شرایط ندارند. اما کدام دنشگاه‌ها بیشترین آسیب را تجربه کردند:

دانشگاه واشنگتن
دانشجویان دانشگاه واشنگتن به علت ابتلای گسترده مجبورند ترم جدید را به شکل آنلاین برگزار کنند. این برنامه‌های آنلاین بسیار چالش بر انگیز خواهد بود چرا که بسیاری از دروس پتانسیل‌های آنلاین قابل توجهی ندارند.

دانشگاه تگزاس
دانشگاه تگزاس از جمله دانشگاه‌هایی است که با نرخ بالای ابتلا مواجه شده است. اما این نرخ بالا مانع از این نشده است که تصمیمی در رابطه با لغو کامل کلاس‌ها گرفته شود. در کمال ناباوری هنوز بخشی از کلاس‌های این دانشگاه به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

دانشگاه جورجیا
دانشگاه جورجیا نیز از دانشگاه‌هایی است که بین دانشگاه‌هایی با آمار بالای کرونا قرار دارد. دانشگاه جورجیا تصمیم گرفته کلاس‌ها را در ترم جدید با ترکیبی از کلاسهایآنلاین و حضوری برگزار کند. اما همین تصمیم نیز با اعتراض‌هایی گسترده همراه شده است و بسیاری از دانشجویان در خصوص حضور در دانشگاه نگرانند.

دانشگاه فلوریدای مرکزی
دانشگاه فلوریدا نیز از دانشگاه‌هایی است که تصمیم گرفته است ترکیبی از کلاس‌های حضوری و آنلاین را برگزار کند. این تصمیم پس از آن گرفته شد که تعداد بالایی از دانشجویان به ویژه دانشجویان حاضر در خوابگاه‌ها با ابتلای خفیف و شدید کرونا مواجه شدند.

موضوع چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها در سراسر جهان هنوز هم موضوعی چالش برانگیز و مهم محسوب می‌شود با این وجود، برخی دانشگاه‌ها همچنان برای ترم پاییز برنامه ریزی کرده اند و قرار است کلاس‌ها را نیمه حضوری برگزار کنند.