کد خبر: ۳۰۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۵۳

حدیث میرامینی بازیگر سینما و تلویزیون مادر شد+عکس

حدیث میر امینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامی اش از تولد فرزند خود خبر داد. حدیث میر امینی با انتشار تصویری از دست فرزند خود نوشت: «پاره تن».
حدیث میر امینی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در سال ۱۳۹۵ با مجتبی رجبی معمار که او نیز بازیگر است ازدواج کرد. میر امینی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامی اش از تولد فرزند خود خبر داد. حدیث میر امینی با انتشار تصویری از دست فرزند خود نوشت: «پاره تن».
 
در پی انتشار این پست توسط خانم بازیگر واکنش‌های مثبت زیادی از سوی کاربران و هنرمندان در پی داشت، و عده‌ای هم برای او و همسرش پیام تبریک فرستادند. پیش‌ازاین نیز میر امینی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را با مهران رجبی مدیر فعلی شبکه جام جم را رسانه‌ای کرد؛ و نوشت «به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم..».

حدیث میر امینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران است. وی مدرک کارشناسی هنر‌های نمایش دارد و به‌عنوان بازیگر به فعالیت هنری و تلویزیونی مشغول است. میر امینی از بازیگران خوب ایرانی است که آثار ماندگاری در سینما، تلویزیون و تئاتر دارد. حدیث میر امینی متأهل است و با مجتبی رجبی که مدیر فعلی شبکه جام جم است ازدواج‌کرده است. میر امینی در یک خانواده تقریباً پرجمعیت بوده که فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگ‌تر از خود نیز دارد. میر امینی گفته به رنگ موردعلاقه او قرمز است و به غذا‌های ایتالیایی نیز از غذا‌های موردعلاقه اوست.

حدیث میر امینی به علاقه‌اش به کتاب‌خوانی نیز اشاره‌کرده «و گلایه کرده که چرا به‌جای ویترین ظروف از کتابخانه در خانه‌ها استفاده نمی‌شود». میر امینی یکی از دغدغه‌های خود را کلیشه‌ای نشدن خوانده و گفته است که «بسیار تلاش می‌کنم که در نقش خاصی کلیشه‌ای نشوم، خوشبختانه در سال‌های اخیر موقعیت‌های خوبی داشته‌ام که بتوانم نقش‌های کاملاً متفاوتی بازی کنم».