کد خبر: ۳۰۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۶۸

بهترین روش فروش خودرو که 79164 نفر قبل شما آن ‌را تجربه کرده‌اند

یک ذره 5 گرمی زندگی این روزهای ما را حسابی به ‌هم ریخته است. اگر قصد فروش خودرو خود در این ایام را داشته باشید، از چه روشی استفاده می‌کنید؟ آن را به دلالان یا نمایشگاه‌های خودرو می‌سپارید و یا به بازدیدهای مکرر تن می‌دهید؟

پزشکان می‌گویند حتی یک ملاقات با فرد ناقل کرونا نیز ممکن است باعث بیمارشدن شما بشود، بین اعتماد به نمایشگاه و به خطر افتادن سلامتی خود و خانواده‌تان کدام را انتخاب می‌کنید؟ ابتدا به معرفی روش‌های مختلف فروش خودرو می‌پردازیم و در نهایت نیز درمورد روش فروش خودرو 79164 نفر صحبت می‌کنیم.

 

1. واگذار کردن فروش خودرو به نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو

این روش که حتما با آن آشنا هستید، 2 مشکل بزرگ دارد:

·        باید خودروی خود را در نمایشگاه بگذارید تا خریداران بتوانند آن را از نزدیک ببینند. این یعنی برای مدت نامعلومی بدون خودرو شخصی رفت‌وآمد کنید که خطرات زیادی در وضعیت فعلی فراگیری کرونا دارد.

·        به دلیل بازار بسیار متلاطم و پرنوسان خودرو، مجبورید به هر قیمتی که صاحب نمایشگاه روی خودرو می‌گذارد تن دهید و معطل نکنید تا مبادا قیمت‌ها پایین بیاید. چه بسا که بعضی بنگاه‌داران، قیمت‌های متفاوتی را به فروشنده و خریدار اعلام می‌کنند تا سود بیشتری ببرند.

 

2. آگهی کردن خودرو در سایت‌های مختلف و هماهنگی بازدیدهای حضوری

آگهی کردن خودرو در سایت‌ها یکی از روش‌های متداول فروش خودرو است؛ اما اگر فقط یک بار این روش را امتحان کرده باشید، عطایش را به لقایش می‌بخشید؛ آن هم به 3 علت:

·        تنها راهی که برای قیمت‌گذاری خودرو خود دارید، این است که به تک تک آگهی‌های دیگر زنگ بزنید و قیمت ماشین آن‌ها را بپرسید. این قیمت‌گذاری ممکن است بسیار با ارزش خودروی شما متفاوت باشد؛ زیرا دو مدل خودروی یکسان، با توجه به میزان کارکرد و نقاط تعویضی و رنگ‌شدگی می‌توانند قیمت بسیار متفاوتی داشته باشند. مثلا یک برلیانس H330 مدل 99 امروز قیمتی معادل 292 میلیون تومان دارد، اگر فقط یک گلگیر این خودرو لکه رنگ داشته باشد، با افت قیمت 10 میلیون تومانی به 282 میلیون تومان می‌رسد! چون 80% آگهی‌های فروش خودرو ادعا می‌کنند خودرو آن‌ها کاملا سالم است، این‌گونه موضوعات را از کجا متوجه می‌شوید؟!

·        باید در تمام طول روز گوش به زنگ باشید و به تلفن افراد مختلف که گاها حتی خریدار هم نیستند و فقط به دنبال پرسیدن قیمت خودرو هستند، پاسخ بدهید. پس مجبور هستید از کار و زندگی خود بزنید تا هیچ خریداری را از دست ندهید، بلکه خودروی شما را به قیمت بالاتری بخرند.

·        و از همه مهم‌تر، مجبورید با تمام خریداران احتمالی برای بازدید حضوری از خودرو قرار بگذارید. علاوه بر صرف وقت فراوان برای هماهنگی این بازدیدها، چنین کاری در دوران فراگیری کرونا اصلا عاقلانه نیست.

 

3. فروش خودرو آسان و بدون‌هزینه، تنها با 1 تماس و بدون خروج از خانه

این روش به عنوان یکی از جدیدترین متدهای فروش خودرو، مدت‌هاست که در خارج از کشور رواج دارد و البته چند سالی است که در ایران نیز توسط شرکت همراه مکانیک اجرا می‌شود. برای استفاده از این خدمت باید مراحل زیر را طی کنید:

·        با ورود به صفحه فروش سفارشی خودرو به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ درخواست فروش سفارشی خودرو خود را ثبت کنید.

·        مشاور همراه مکانیک در زمان مقرر شده با شما تماس می‌گیرد و طبق نظر شما، زمانی را برای مراجعه کارشناس ویژه خودرو تعیین می‌کند. کارشناس خودرو نیز فقط یک بار از خودروی شما بازدید می‌کند و ضمن عکاسی و تهیه گزارش کارشناسی کامل آن، قیمت خودرو را مشخص می‌کند. ضمنا تمامی این اقدامات، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از شما انجام خواهند شد.

·        در این مرحله، یک مشاور فروش خودرو به شما اختصاص داده می‌شود. ایشان خودروی شما را در بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده کشور و دیگر کانال‌های دسترسی به خریداران آگهی می‌کند و به تلفن افراد پاسخ می‌دهد تا بهترین خریدار را پیدا کند.

·        در نهایت بعد از بازدید کارشناس خودرو و خریدار و انجام توافق نهایی، در حضور خریدار مجددا خودرو کارشناسی می‌شود. سپس تمام مراحل تنظیم و عقد قرارداد در محل را با همکاری مشاور حقوقی همراه مکانیک انجام خواهید داد تا خیالتان از بابت تمامی مسائل حقوقی فروش خودرو راحت باشد. در این فرآیند، به خریدار نیز ضمانت‌ کارشناسی خودرو و پرداخت خسارت داده می‌شود. ضمنا در صورت تمایل با دادن وکالت نیز می‌توانید اصلا به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکنید و همه کارها را به همراه مکانیک بسپارید.

 

تا کنون 79164 نفر از این روش فروش خودرو در ایران استفاده کرده‌اند، آیا شما نمی‌خواهید نفر بعدی باشید؟!

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید