کد خبر: ۳۰۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۳

تشریح آخرین وضعیت پرونده برانکو و دستیارانش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت پرونده بدهی های خارجی این باشگاه تاکید کرد که این باشگاه بزودی بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تشریح آخرین وضعیت پرونده بدهی های خارجی این باشگاه تاکید کرد که این باشگاه بزودی بدهی خود به برانکو ایوانکوویچ را پرداخت خواهد کرد.

مهدی رسول پناه صبح امروز جمعه به تشریح آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت و در مورد بدهی هایی که این باشگاه دارد توضیح داد. وی که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود ابتدا به حضورش در این باشگاه پرداخت و از حجم بالای بدهی ها گلایه کرد.

وی در ابتدا گفت: زمانی که ما وارد باشگاه شدیم، بدهی هایی که وجود داشت وضعیت بحرانی را برای باشگاه پرسپولیس بوجود آورده بود. هیات مدیره تقسیم بندی کار کرد و در مرحله اول مدیریت پرونده های خارجی را در دستور کار قرار دادیم که متاسفانه 16 پرونده خارجی داشتیم که همه زمان ما سررسیدش بود.

وی ادامه داد: پرونده کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به پرونده برانکو مربوط می شد. زمانی که باید حق و حقوق او را پرداخت می کرد با وجود اینکه پول هم بود اما پرداخت نکردند. مدیران قبلی می توانستند مبلغ را پرداخت کنند اما نمی دانم چرا این کار را نکردند. طبیعتا باید خودشان در این مورد پاسخ بدهند.

رسول پناه در مورد میزان بدهی به برانکو گفت: یک میلیون 600 هزار یورو را در نظر گرفته بودند که فیفا یک میلیون و 50 هزار یورو را اعلام کرد. فرصت زمانی را به باشگاه پرسپولیس دادند که اعتراض کنیم. اگر می خواستیم شکایت کنیم باید رقم زیادی پرداخت می کردیم که چون می دانستیم بالاخره بازنده هستیم این کار را نکردیم. با این حال نیاز داشتیم که زمان را بخریم چون بدهی های زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: یک نکته عجیب در قرارداد برانکو با پرسپولیس

وی ادامه داد: ما داشتیم مدیریت می کردیم کار را. مصاحبه هم نمی کردیم چرا که رقیبان ما زیر نظرمان داشتند. ایستادیم تا رای نهایی صادر شد. برانکو هم حق داشت چرا که در حق او ظلم شده بود. وقتی رای نهایی صادر شد تصمیم گرفتیم که این پول را پرداخت کنیم. ما مطالباتی از محل فیفا داشتیم. از محل انتقال بیرانوند هم درآمد داشتیم. از محل مطالبات مان از فیفا پول دستیاران برانکو را دادیم.

وی ادامه داد: پنج درصد باقی مانده را خودمان پرداخت کردیم و بخشی از مطالبات برانکو را هم خودمان پرداخت کردیم. 330 هزار یورو را به حساب عمان برانکو پرداخت کردیم. 

رسول پناه در مورد اینکه پانادیچ دریافت پول از باشگاه را رد کرده است گفت: فیفا نامه ای را به ما داده که عنوان کرده پرداخت به دو دستیار برانکو را قبول می کنیم.  مشکل اینجاست که ما نامه می زنیم به فیفا که به کمیته انضباطی اعلام کنید که از محل مطالبات ما پرداخت کنیم. فیفا می پذیرد اما باید فرم هایی پر شود که این انتقال صورت بگیرد. ما منتظر بودیم که ایگور و زلاتکو هم فرم را پر کنند که مسیر به درستی انجام شود اما این دو نفر هنوز فرم را پر نکرده اند.