کد خبر: ۳۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۴

ابراز ناراحتی رونی از موفقیت لیورپول و سیتی

منچستریونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتیجه‌های خوبی نمی‌گیرد و مدت‌ها است نتوانسته از رتبه ششم جدول رده بندی بالاتر برود.

به گزارش فارس، از سوی دیگر منچسترسیتی و لیورپول که از رقبای اصلی یونایتدها به شمار می‌روند در این فصل خوب کار کرده‌اند و از ابتدای فصل همواره بین چهار تیم نخست جدول قرار داشتند.

وین رونی به همراه منچستریونایتد 18 امتیاز از صدر جدول فاصله دارند و ممکن است در پایان فصل جاری برای نخستین بار در 19 سال گذشته نتوانند با قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم به لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

رونی در این خصوص گفت: اینکه می‌بینم منچسترسیتی و به خصوص لیورپول در این فصل نتیجه‌های خوبی می‌گیرند برایم خیلی سخت است. خوب نیست که ما در این فصل نتیجه نمی‌گیریم. باید در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌داشتیم و همه تیم‌ها را به چالش می‌کشیدیم.

رونی افزود: باید خودمان را بهتر از گذشته کنیم و به جایگاه اصلی خودمان که بالای جدول است بازگردیم. به هیچ وجه از بودن در این فصل احساس خوبی ندارم. باید بهتر از این کار کرده و طوری رو به جلو برویم که فصل را قدرتمندتر از این به پایان برسانیم.