کد خبر: ۳۰۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۴۴

(عکس) کشف حجاب ناهید لیان؛ لیان در کدام برنامه ها مجری بوده؟

ناهید لیان مجری سابق صداوسیما در هفته های اخیر تصاویر بی حجاب و گاه نیمه برهنه او در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام جنجال آفرین شده است. وی در سال ۱۳۹۴ با مردی به نام رابرت آشنا شده و همان سال پس از ازدواج با وی به انگلیس نقل مکان کرده و در لندن ساکن شد.
(عکس) کشف حجاب ناهید لیان؛ لیان در کدام برنامه ها مجری بوده؟ناهید لیان که سابقه فعالیت در رادیو و همچنین شبکه سوم سیما به عنوان مجری را دارد نیز کشف حجاب کرده است. لیان بعد از قطع همکاری با صدا و سیما به خارج از کشور مهاجرت کرده و با مردی انگلیسی ازدواج کرد. از همان ابتدا وی پس از علنی کردن سکونت خود در لندن، تصاویری از خود و همسرش به نام رابرت را در شبکه‌های اجتماعی اش منتشر کرد.
 
لیان پس از اعلام رسمی ازدواجش با این مرد انگلیس در یک پست اینستاگرامی در این باره چنین نوشت: «تک تک روز‌های قشنگی رو که باهم تا به امروز زندگی کردیم یادمه، ما باهم (ما) شدیم، ما باهم بزرگ شدیم، ما باهم ساختیم، ما باهم کاشتیم و برداشتیم، ما زندگی برامون یعنی فقط ما، یعنی خونواده‌ی خوشگلمون، خونواده‌ای که آرامش و شادی ستون اصلیشه، ما زندگی رو باهم فقط زندگی نمیکنیم، ما از تک تک لحظه هاش لذت میبریم و این رمز خوشبختیمونه»
 
 
ناهید لیان در کدام برنامه ها مجری بوده؟
ناهید لیان متول ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۰ بوده  و سوابق قابل ذکری در رادیو و تلویزیون ندارد و گویا در چند برنامه در شبکه ۳ مجری بوده است.