کد خبر: ۳۰۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۹

آیا «همرفیق» با بقیه گفت‌وگومحورها متفاوت است؟

تا به حال برنامه‌های گفتگو محور مختلفی با اجرای هنرمندان و سینماگران در فضای مجازی منتشر شده، اما بیشتر این برنامه‌ها نتوانستند مخاطبان زیادی داشته باشند و چیز جدیدی ارائه کنند

تا به حال برنامه‌های گفتگو محور مختلفی با اجرای هنرمندان و سینماگران در فضای مجازی منتشر شده، اما بیشتر این برنامه‌ها نتوانستند مخاطبان زیادی داشته باشند و چیز جدیدی ارائه کنند.

تازه‌ترین نمونه آن ها هم برنامه «ام‌شو» به کارگردانی مجید صالحی است که در فضای مجازی با استقبال خوبی روبه‌رو نشد و پخش آن همزمان با آغاز ماه محرم به صورت موقت به پایان رسید.

پس از «ام‌شو» که به تازگی با حواشی به فصل دوم رسیده، «همرفیق» به کارگردانی شهاب حسینی، جدیدترین برنامه‌ای است که به زودی در بستر فضای مجازی منتشر خواهد شد. آیا «همرفیق» می‌تواند موفقیت «دید در شب» را تکرار و تحولی در برنامه‌های اینترنتی ایجاد کند؟

موج تولید برنامه‌های اینترنتی با رشیدپور

یکی از اولین‌ برنامه‌های گفت‌وگومحوری که در فضای مجازی منتشر شد، «دید در شب» با اجرای رضا رشیدپور بود. رشیدپور در این برنامه، گفت‌وگوهای چالشی و بسیار صریحی با مهمانان داشت و همین سبک گفت‌وگو که به اصطلاح به آن «هارد تاک» می‌گویند، برگ برنده‌ای برای «دید در شب» بود.

از «سلفی» تا برنامه ناموفق «ام‌شو»

پس از «دید در شب» موج تولید برنامه‌های اینترنتی به راه افتاد و تاک‌شوهای مختلفی تولید و منتشر شد اما نتوانستند موفقیت عجیب و غریبی به دست بیاورند. سال ۹۵، برنامه‌هایی مانند «سلفی» با اجرای علی میرمیرانی و «آبان» با اجرای آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شدند که بیشتر میزبان هنرمندان و بعضا چهره‌های ورزشی بودند.

جدیدترین برنامه اینترنتی گفت‌وگومحور، «ام‌شو» با اجرای مجید صالحی بود که پیش از ماه محرم به صورت زنده در اینستاگرام قابل تماشا بود. این برنامه مفرح که هدف آن سرگرمی بود، نسبت به دیگر برنامه‌های گفت‌وگومحوری که مخاطب در فضای مجازی دیده بود، امتیاز ویژه‌ای نداشت و در دعوت از مهمانان هم موفق عمل نکرد.

شهاب حسینی؛ برگ برنده «همرفیق»

اکنون شهاب حسینی با برنامه «همرفیق» در راه است و با این برنامه، پس از سال‌ها دوباره اجرا را تجربه خواهد کرد.

مهم‌ترین برگ برنده «همرفیق» نسبت به برنامه‌هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، حضور خود شهاب حسینی در مقام مجری برنامه است.

حضور شهاب حسینی در این برنامه برای هر دو دسته از مخاطبان جذاب خواهد بود. علاوه بر این، بنا بر سابقه‌ای که از توانایی اجرای شهاب حسینی داریم، خیال‌مان از کیفیت اجرایش راحت است.

هنوز اطلاعاتی از جزئیات «همرفیق» منتشر نشده است، اما حضور سروش صحت به عنوان نویسنده در این برنامه، مخاطب را امیدوار و البته توقع تماشای یک برنامه متفاوت را برای او ایجاد می‌کند.