کد خبر: ۳۰۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۱

کشف جسد کودکان درون کوله‌پشتی در شیراز واقعیت دارد؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اخبار منتشرشده درباره کشف اجساد کودکان در خیابان تیموری شیراز از درون کوله‌پشتی صحت ندارد و جسد تکه‌تکه متعلق به مردی حدودا ۴۰ ساله است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کاووس محمدی اظهار کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر پیدایش جسد چند کودک درون یک کوله پشتی در یکی از خیابان‌های شیراز، ماموران کلانتری ۱۴ مدرس و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از کوله پشتی با جسدی که تکه تکه شده بود، مواجه شدند، گفت: کارآگاهان در تحقیقات اولیه دریافتند جسد متعلق به فردی مذکر حدوداً ۴۰ ساله است بنابراین ادعای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اجساد کودکان صحت ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، جسد مکشوفه برای تشخیص هویت و علت فوت به پزشک قانونی انتقال داده شد، از شهروندان درخواست کرد: به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه جسد متعلق به چند نفر کودک است، توجه نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه شهروندان اخبار صحیح و دقیق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، گفت: پلیس با انتشار دهندگان شایعات کذب که بخواهند امنیت جامعه را مختل کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.