کد خبر: ۳۰۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۴۰

رصد روزانه میزان ابتلای پرستاران به کرونا

به منظور افزایش همراهی و همگرایی نظام‌ پزشکی و نظام پرستاری در روایت کرونا، مدیران رویداد "کروناروایت" نظام پزشکی با محمد میرزابیگی رئیس کل سازمان نظام پرستاری دیدار کردند.
در این دیدار، دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و پارلمانی نظام پزشکی و دکتر محمد کیاسالار دبیر کروناروایت به تبیین اهداف و برنامه‌های رویداد "کروناروایت" پرداختند.

سپس محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، ضمن تاکید بر ضرورت روحیه همگرایی در حوزه بهداشت و درمان‌، گفت: سازمان نظام پرستاری کشور در ارتباط با ثبت فداکاری‌های کادر بهداشت و درمان و مستندسازی‌ این جانفشانی‌ها اقداماتی انجام داده و در این رابطه جلساتی با بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس برگزار کرده است.

وی افزود: این سازمان از ابتدای همه‌گیری کرونا با تاسیس سامانه صحت که از سه کلیدواژه صیانت، حمایت و تامین تشکیل شده، میزان خدمت‌رسانی پرستاران، ابتلای آنها به کرونا و بستری شدن آنها را روزانه رصد می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی کرونا روایت، میرزابیگی گفت: من تلاش شما برای روایت کرونا را تلاشی مقدس می‌دانم و سازمان نظام پرستاری در این زمینه از هیچ کمکی به سازمان نظام پزشکی دریغ نخواهد کرد.