کد خبر: ۳۰۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۶

طاهرزاده: عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس قابل قبول است

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: عملکرد این بازیکنان قابل قبول بوده و قطعا آنها در آینده با بازیکنان قدیمی هماهنگ‌‎تر خواهند شد.
بهنام طاهرزاده درباره دو پیروزی پیاپی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در بازی اول با تعاون با توجه به اینکه بازیکنان جدید در زمین بودند پرسپولیس به زمان نیاز داشت تا بازیکنان جدید با تیم و شرایط خودشان را هماهنگ کنند. هر چند در همان بازی هم همه خوب بودند اما در بازی دوم شرایط کاملا فرق کرد.

وی ادامه داد: در بازی شب گذشته دیدیم که بازیکنان جدید و قدیمی با هم به هماهنگ‌تر شده بودند و توانستند کاملا التعاون را اسیر خود کنند. به نظرم خریدهای جدید می‌توانند جای «مهدی ترابی» و «علی علیپور» را در ترکیب پرسپولیس پر کنند. این تیم اگر بیشتر با هم هماهنگ شود، می‌تواند بسیار مقتدر باشد. دو بازی با التعاون شروع خوبی برای پرسپولیس بود و نوید این را داد که روزهای بهتری در راه است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد «عیسی آل‌کثیر» و «آرمان رمضانی» دو مهاجم جدید سرخپوشان، گفت: آل‌کثیر عالی بوده است. او در این دو بازی گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و با جنگندگی و دوندگی زیاد کاملا تیم حریف را اذیت کرد. به نظرم عملکرد او در این دو بازی فراتر از آسیا بود. در مورد رمضانی شرایط فرق می‌کند، او هنوز نتوانسته توقعات را برآورده کند. هر چند به نظرم به زمان احتیاج دارد اما نتوانسته کارایی لازم را داشته باشد.

طاهرزاده در پاسخ به این سوال که آیا حضور «وحید امیری» در خط حمله پرسپولیس موثر است یا خیر، تاکید کرد: امیری به خاطر قدرت حمل توپی که دارد می‌تواند در خط حمله و در نوک خط حمله موثر باشد. هرچند معتقدم قدرت امیری در پستی مانند وینگر بیشتر است اما بازهم «یحیی گل‌محمدی» صلاح کار را می‌داند. در کل بهتر است که امیری به جای اینکه به دفاع کمک کند در خط حمله باشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه پرسپولیس خط دفاع قدرتمندی دارد و اگر یک مدافع راست تخصصی هم به تیم اضافه شود وضعیت بهتر خواهد شد. پرسپولیس الان فقط به این نیاز دارد که گل بزند چون در عقب زمین شرایط بسیار خوب است.

منبع : ایرنا