کد خبر: ۳۰۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۱۴

ریحانه پارسا فراخوان عشق داد + عکس

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز‌ها در توئیت خود نوشت: " برای سرمای پیش رو مهر طلب می‌کنم، جهان از واژه نو می‌شود، من از مهر"
ریحانه پارسا فعالیت حرفه‌ای خود را از تئاتر و کار‌های دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، او می‌گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای‌ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو پخش شد. ریحانه پارس به نویسندگی و همچنین کتاب‌های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی (متولد ۱۳۵۹ بازیگر) ازدواج کرد. از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.



چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس‌های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند؛ و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند؛ که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.