کد خبر: ۳۰۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۰

میناوند: پرسپولیس با صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان جواب انتقادها را داد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی با برتری قاطع برابر الشارجه جواب خیلی از منتقدین را داد.
مهرداد میناوند با اشاره به برتری  ۴ بر صفر پرسپولیس برابر الشارجه در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس از هر نظر خوب بود. تیم آنقدر عالی بازی کرد که هیچ جای حرف و حدیثی را نگذاشت و با یک پیروزی قاطع و دلچسب به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

وی افزود: متاسفانه پس از بازی با الدحیل که با شکست پرسپولیس همراه بود، عده‌ای آمدند و انتقادات نادرستی را در جهت تخریب تیم مطرح کردند.

میناوند تاکید کرد: من نمی‌دانم اسم این افراد را چه می‌شود گذاشت اما پرسپولیس با عملکرد خوبش در بازی امروز جواب کوبنده‌ای به این منتقدان داد تا اینگونه هدف دار تیم را تخریب نکنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توهین یکی از بازیکنان اسبق استقلال به سرخپوشان پیش از بازی با الدحیل تصریح کرد: در لیگ قهرمانان آسیا، همه تیم‌ها نماینده ایران هستند و فردی که اینگونه در جهت تخریب نماینده ایران صحبت می‌کند کار درستی انجام نمی دهد.

میناوند افزود:  این فرد چند سال پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کرده و با صحبت‌هایش پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را هم زیر سوال برد. در ضمن قابل توجه آقایان می‌گویم که پرسپولیس به صورت مقتدرانه با ۱۰ امتیاز و ۳ برد به عنوان صدرنشین گروهش صعود کرد.

وی در خصوص برگ برنده پرسپولیس در دیدار برابر الشارجه تصریح کرد: همدلی بازیکنان و هماهنگی آنها خیلی خوب بود. برخی بازیکنان با وجود اینکه زمان کمی است به پرسپولیس آمدند اما خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شدند. کادر فنی هم به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و بازیکنان به خوبی وظایفشان در زمین را انجام دادند.

میناوند گفت: نوع بازی پرسپولیس در چند مسابقه اخیر بسیار امیدوار کننده بود و با عملکردی که من از پرسپولیس دیدم تیمی در آسیا در زمین فوتبال حریف پرسپولیس نخواهد بود. من به موفقیت تیم خیلی خوشبین هستم و حضور دوباره در فینال آسیا برای این تیم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

وی در مورد تقابل با السد در مرحله بعدی تصریح کرد: السد از تیم‌های خوب قاره کهن است اما پرسپولیس نشان داده به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

میناوند گفت: السد در بازی با سپاهان به خیلی از نفرات خود استراحت داد و این برگ برنده‌ای برای آنها محسوب می‌شود اما پرسپولیس می‌تواند مانند سایر تقابل‌های قبلی‌اش با السد، این تیم را باز هم متوقف کند.

منبع : ایرنا