کد خبر: ۳۰۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس به رزم‌حسینی برای وزارت صمت رای‌ اعتماد می‌دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صمت رای اعتماد می‌دهند.
 «علیرضا سلیمی»  با اشاره ضرورت تعیین تکلیف تصدی وزارت صمت گفت: نظر بنده این است که مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت رای اعتماد می‌دهد.

وی با اشاره به ضرورت‌های کشور اظهار داشت: رفع مشکلات معیشتی مردم و برخی مسائل اقتصادی مانند جهش تولید از جمله اولویت‌هایی به شمار می‌رود که باید مدنظر دولت و مجلس قرار گیرد. 

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.