کد خبر: ۳۰۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۸

مرگ راننده پراید در تصادف با کامیون در شاهرود/انتقال 2 زن مصدوم با بالگرد

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود در استان سمنان گفت: تصادف کامیون با  پراید در جاده طرود به شاهرود یک فوتی و ۲ مصدوم داشت.
ناصر سلمانپور عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصادف در ۵۰ کیلومتری جاده طرود به شاهرود در ساعت ۱۷و ۱۲ دقیقه امروز روی داد .

وی با بیان اینکه در پی این حادثه راننده پراید در محل حادثه  فوت کرد، اظهارداشت: ۲ خانم مصدوم خودرو پراید پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان پایگاه امداد جاده‌ای طرود به وسیله بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) اعزام شدند.

 سلمانپور استفاده از بالگرد را به دلیل شدت جراحات وارده و انجام خدمات سریع جهت نجات جان آنها ضروری خواند و ابراز داشت: اتومبیل پراید بعد از برخورد با کامیون طعمه حریق شد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.