کد خبر: ۳۰۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۶

استقلال بدون مدیرعامل و سرمربی در انتظار شروع فصل جدید

در حالیکه کمتر از یک ماه به زمان احتمالی شروع لیگ برتر باقی مانده استقلال نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی اش مشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران این روزها اصلاً حال و روز خوشی ندارد و پس از منتفی شدن حضور استراماچونی و الکساندر نوری روی نیمکت این تیم، احمد سعادتمند هم با رأی اعضای هیات مدیره از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شد تا این باشگاه بیش از قبل در بلاتکلیفی قرار بگیرد.

طبق گفته مسئولان سازمان لیگ لیگ بیستم به احتمال فراوان از دهه اول آبان ماه شروع خواهد شد و این یعنی آبی‌ها باید کمتر از یک ماه دیگر در هفته نخست لیگ بیستم به میدان بروند و این در حالیست که نه سرمربی دارند و نه مدیرعامل و پنجره باشگاه هم همچنان بابت شکایت وینفرد شفر بسته است و بدین ترتیب نقل و انتقالات آبی‌ها تعطیل است.

اگر در بهترین حالت ممکن مدیرعامل جدید یا سرپرست مدیریت باشگاه روز شنبه 12 مهر معرفی شود زمان اندکی برای مشخص شدن سرمربی جدید وجود دارد و بحث باز شدن پنجره آبی ها و ادامه فعالیتشان در نقل و انتقالات هم مطرح است.

این در حالیست که استقلال باید هرچه زودتر دور جدید تمریناتش را شروع کرده و به دوره بدنسازی برود تا بدن بازیکنان آماده شروع فصل جدید شود و این بلاتکلیفی محض شروع لیگ جدید را برای آبی ها در شرایطی غیر اصولی قرار داده است.