کد خبر: ۳۰۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۷

اولین تقابل جیم کری و الک بالدوین در نقش جو بایدن و دونالد ترامپ

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جیم کری در نقش جو بایدن، برای نخستین بار در برنامه زنده «شنبه شب»، مقابل آلک بالدوین در نقش دونالد ترامپ قرار گرفت.
برنامه زنده «شنبه شب» چهل و ششمین فصل خود را آغاز کرد و به صورت زنده و با حضور تعداد محدودی از مخاطبان برگزار شد. این برنامه، مناظره اخیر انتخابات ریاست جمهوری را هدف گرفت و در آن جیم کری در نقش جو بایدن نامزد دموکرات و آلک بالدوین هم نقش رقیب وی یعنی دونالد ترامپ را بازی کرد.

این اولین بازی جیم کری در نقش جو بایدن بود. وودی هارلسون و همینطور جیسون سودیکیس هر کدام در فصل‌های گذشته نقش این نامزد دموکرات را بازی کرده بودند.

در این قسمت همچنین به کرونا گرفتن ترامپ نیز اشاره‌ای شد و در قسمتی از برنامه بالدوین در نقش ترامپ، ماسک خود را در میاورد. روز پنجشنبه بود که تست کرونای دونالد ترامپ مثبت شد و بعد از آن به مرکز پزشکی نظامی والتر رید فرستاده شد.

در این برنامه همچنین به واکنشی که جو بایدن به ترامپ نشان داد و به او گفت که ساکت شود، اشاره شد و جیم کری در نقش بایدن همین حرف را به بالدوین در نقش دونالد ترامپ زد.

همچنین از ترامپ (بالدوین) خواسته شد که برتر پنداری نژاد سفید را محکوم کند که او از این کار خودداری می‌کند. چیزی که در واقعیت نیز رخ داد و واکنش‌های زیادی را  بین هالیوودی‌ها به همراه داشت.

گفتنی است فصل گذشته برنامه زنده «شنبه شب» به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت قسمت‌هایی که از خانه درست شده بودند پخش شد و حالا برای فصل جدید به استودیو اصلی خود بازگشته است و حاضرا ن آن باید از شیوه‌های بهداشتی پیروی کنند.