کد خبر: ۳۰۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۵

«بعد از اتفاق» به تهیه‎‌کنندگی شهاب حسینی در جشنواره فیلم کودک به نمایش درمی‌آید

پوریا حیدری اوره فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» را به تهیه‎کنندگی شهاب حسینی به سی‎وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارائه داده است.
این کارگردان درباره فیلم خود که به جشنواره سی‌وسوم فیلم کودک ارائه داده است، گفت: این فیلم به موضوع امید و اهمیت آن در نسل کودک و نوجوان می‌پردازد. 

به گفته این کارگردان، در «بعد از اتفاق» محور اصلی کودکی است که تحقق آرزوهایش را جستجو می‌کند و فیلم به این موضوع می‌پردازد که آدم‌ها ناامید نشوند، هدف داشته باشند و برای رسیدن به آن هدف تلاش کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: کودکی به نام روح‌الله که بعد از یک اتفاق ناگوار تصمیم می گیرد با شرایط کنار بیاید به دنبال اهدافش برود...

از جمله بازیگران فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» می‌توان به: رضا کیانیان، جوادعزتی، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، یسنا میرطهماسب، علی انصاریان، روح الله جعفری و.... اشاره کرد.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: پوریا حیدری اوره، تهیه کننده:شهاب حسینی، دستیار اول کارگردان:لاله مستوفی، فیلمبردار:علیرضا برازنده، مدیر تولید:حسن مصطفوی، تدوین: سارا آهنی، صدابردار:امیر ترابی، طراحی صحنه:بابک پناهی، مدیر روابط عمومی:علی پاکزاد، عکاس:حبیب مجیدی.