کد خبر: ۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۷

استفاده از خودروی دولتی در خارج از وقت اداری ممنوع

استاندار خراسان شمالی هرگونه استفاده از خودروهای دولتی را در خارج از ساعات اداری از سوی مدیران و کارکنان دولت برای امور شخصی ممنوع اعلام کرد.

ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: با مدیران و کارکنان متخلفی که در خارج از ساعات اداری از خودروهای دولتی و پلاک قرمز استفاده می کنند برخورد می شود.

وی گفت: به نیروی انتظامی و دادگستری خراسان شمالی ابلاغ شده خودروهای دولتی را که برای استفاده شخصی بکار گرفته می شوند در جاده های درون و برون شهری متوقف کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در صورت توقف خودروهای اداری متخلف با مدیران این دستگاهها براساس قانون به شدت برخورد می شود.

پرویزی افزود: اینکه از خودروهای دولتی برای کارهای شخصی استفاده کنیم و یا این خودروها را در اختیار اقوام و وابستگان خود قرار دهیم کاری خلاف قانون و شرع است.

وی اضافه کرد: این کارهای غیرقانونی از سوی هرکسی که صورت گیرد باعث آبروریزی نظام می شود و مردم را نسبت به دستگاههای دولتی بدبین می کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر مدیران دستگاهی برای تامین ماشین شخصی برای بهره گیری در ساعات غیراداری مشکل دارند، به ما مراجعه کنند زیرا ما حاضریم کمک کنیم تا خودرو شخصی بخرند