کد خبر: ۳۰۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۰۷

پریناز ایزدیار و امیر جدیدی ستاره‌های کم نور «لتیان»

خراسان نوشت: فیلم «لتیان» اولین ساخته علی تیموری، پس از مدتی اکران آنلاین، از فردا در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. این فیلم که ستاره‌هایی مانند امیر جدیدی، پریناز ایزدیار و سارا بهرامی دارد، نتوانست در اکران آنلاین حضور موفقی داشته باشد و رضایت مخاطبان را جلب کند.
بازی بازیگر نقش اصلی مرد فیلم یعنی امیر جدیدی یکی از نقاط ضعف مهم «لتیان» بود و بازیگر نقش اصلی زن آن یعنی پریناز ایزدیار هم در نقش نه چندان متفاوت خود، توجه مخاطب را جلب نکرد. بازی بد یک بازیگر خوب امیر جدیدی در «لتیان» نقش آقازاده‌ای به نام «طاها» را بازی می‌کند که به طرز بیمارگونه‌ای شکاک و عصبی است و در پی کشف گذشته نامزد خود است.پیشتر نمونه‌ای از این شخصیت را با بازی بسیار خوب جدیدی در «عرق سرد» دیده بودیم، اما برخلاف آن فیلم، امیر جدیدی در «لتیان» نمی‌تواند تغییر احساسات لحظه‌ای کاراکتر «طاها» را به نمایش بگذارد.

او در این فیلم بازی بسیار تصنعی و یکنواختی دارد، بنابراین هیچ حسی به مخاطب منتقل نمی‌کند، حضور قابل باوری در فیلم ندارد و تماشاگر را با خود همراه نمی‌کند. البته شخصیت‌پردازی «طاها» هم ضعف‌های مهمی دارد و این موضوع نیز به سهم خود بازی جدیدی را تحت تاثیر قرار داده است. حضور تکراری پریناز ایزدیار پریناز ایزدیار نقش دختری به نام «سلما» را بازی می‌کند که در آستانه ازدواج است، اما همسفر شدن او با همسر سابقش «مانی»، مشکلاتی را برایش به وجود می‌آورد. بازی پریناز ایزدیار در این فیلم، بازی او در فیلم‌هایی مانند «هت‌تریک» و «متری شیش و نیم» را برای مخاطب تداعی می‌کند و تفاوت زیادی با آن‌ها ندارد. بنابراین او نیز در کنار دیگر بازیگران فیلم مانند امیر جدیدی و سارا بهرامی بازی خوبی از خود به نمایش نمی‌گذارد. هرچند که نمی‌توان بازی ایزدیار را جزو نقاط ضعف فیلم به حساب آورد، اما از طرفی هم نمی‌توان بازی او در این فیلم را خوب و متفاوت دانست.