کد خبر: ۳۱۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۳

پیشنهاد به مالک شهرخودرو برای حضور در استقلال

خبرورزشی نوشت: در روزهایی که احمد مددی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش منصوب شده مدیران این وزارتخانه درصدد سپردن این باشگاه به مدیرعامل باشگاه شهرخودرو هستند!
در حالی که هنوز بیش از ۸ ماه از حواشی سرمربی‌گری یحیی گل محمدی در پرسپولیس نگذشته، بار دیگر از مشهد خبر می‌رسد که مدیران منصوب وزارت ورزش در باشگاه استقلال، سراغ یکی دیگر از اعضای باشگاه شهرخودرو رفته‌اند تا سکان مدیریت باشگاه استقلال را به دست او بسپارند!

طی روزهای اخیر وزارت ورزش در تماس‌های مکرر با فرهاد حمیداوی مالک و مدیرعامل شهرخودرو به وی پیشنهاد داده‌اند تا با رها کردن تیم شهرخودرو از مشهد به تهران آمده و مدیرعاملی باشگاه استقلال را در دست بگیرد.

شنیده‌ها حاکیست حمیداوی این پیشنهاد وسوسه کننده را تاکنون رد کرده است و برای آن دلایلی نیز مطرح می‌کند.

مهمترین دلیل حمیداوی قرارداد وی با سید مهدی رحمتی است و او نمی خواهد پشت سرمربی و بازیکنانش را خالی کند. حمیداوی همچنین در استان خراسان رضوی پروژه‌های اقتصادی هم دارد که چندان مایل نیست آنها را نیمه‌کاره رها کند. همچنین، رو به پایان بودن دولت دوازدهم و تغییرات سال آینده در وزارت ورزش و جوانان که می‌تواند به سرعت به تحول در دو باشگاه اصلی پایتخت منجر شود هم بر تردیدهای حمیداوی افزوده است.

در صورت صحت شنیده‌ها، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هنوز سه هفته از بلایی که مدیران منصوب وزارت ورزش بر سر باشگاه نساجی قائمشهر آوردند نگذشته است؛ روزی که محمود فکری که تیم نساجی را بسته و یارگیری اش را هم انجام داده بود، وی را سرمربی استقلال کردند تا مدیران و هواداران این باشگاه عصبانی شوند و حالا باید دید آمدن حمیداوی به استقلال عملی خواهد شد یا نه؟!