کد خبر: ۳۱۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۸

ترامپ در مناظره آخر نمی‌تواند حرف بایدن را قطع کند

مناظره پایانی میان رئیس‌جمهوری آمریکا و رقیب دموکراتش، جو بایدن با گزینه "قطع صدا" انجام می‌شود تا هر نامزد فرصت کافی بدون وقفه برای صحبت کردن داشته باشد و هرج و مرج دوره قبل ایجاد نشود.
به گزارش خبرگزاری رویترز، کمپین دونالد ترامپ مخالفتش را با این تغییرات اعلام کرده است. با این حال جمهوری‌خواهان گفته‌اند که در مناظره پنج‌شنبه شب که آخرین فرصت پیش از آغاز رسمی انتخابات در سوم نوامبر است، شرکت می‌کنند.

این اتفاق پس از مناظره ماه گذشته انجام می‌شود که رئیس‌جمهوری آمریکا مدام در میانه صحبت‌های جو بایدن و مجری مناظره صحبت‌هایی مطرح می‌کرد که تمرکز گفت‌وگوها را از بین می‌برد.

کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری دوشنبه اعلام کرد، میکروفن هر نامزد در این مناظره که در تنسی برگزار خواهد شد، خاموش می‌ماند تا نامزد مقابل دو دقیقه فرصت داشته باشد صحبت‌های آغازین در ابتدای هر بخش ۱۵ دقیقه‌ای از این مناظره را مطرح کند. بعد از آن، دو میکروفن روشن می‌مانند تا اجازه گفت و شنود را بدهند.

مدیر کمپین ترامپ گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا به مناظره با جو بایدن، جدای از تغییرات دقیقه نودی که از سوی یک کمیسیون جانبدار برای آخرین دور مناظره انجام شده تا به نفع کاندیدای طرف مقابل عمل کند، متعهد است.

رئیس‌جمهوری آمریکا هم دوشنبه گفت، با وجود شرایطی که از دید او "ناعادلانه" است در مناظره با جو بایدن شرکت می‌کند. او به خبرنگاران گفت: من شرکت خواهم کرد اما فکر می‌کنم این بسیار غیرمنصفانه است. خیلی غیرمنصفانه است که آنها موضوعات را تغییر داده‌اند و خیلی غیرمنصفانه است که دوباره ما یک مجری داریم که بسیار جانبدارانه عمل می‌کند.