کد خبر: ۳۱۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۳

حضور مهران مدیری در سریال«خاتون»/ مدیری «هیولا» را زیر و رو می کند

مهران مدیری در حالی قصد دارد فصل دوم سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی کلید بزند که ظاهراً غیر از خودش، از سایر بازیگران فصل یک در آن خبری نیست.
به گزارش هفت صبح؛ مهران مدیری در حالی قصد دارد فصل دوم سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی کلید بزند که ظاهراً غیر از خودش، از سایر بازیگران فصل یک در آن خبری نیست و پیمان قاسمخانی هم به دلیل درگیر بودن در ساخت «خوب، بد، جاف ۳»، امکان حضور همه جانبه و نظارت کامل روی مراحل مختلف نگارش این سریال را ندارد.

مدیری در کنار پروژه هیولا، درگیر بازی در سریال «خاتون» هم هست و اخیرا به جمع بازیگران فیلم «خائن کشی»مسعود کیمیایی هم اضافه شــده.

اینکه مدیری برای فصل دوم «هیولا» از کدام بازیگران استفاده خواهد کرد هنوز دقیق مشخص نیســت، اما این را میدانیم که قصد دارد دست روی بازیگران درجه یک بگذارد.

ضمن اینکه طبق شــنیده ها، مدیری مانند فصل اول «هیولا»، در این فصل هم به ســراغ تیم قدیمی اش نخواهد رفت و از ترکیبی اســتفاده خواهد کرد که پیشتر نمونه اش را در هیچکدام از ســریالهایش سراغ نداشته ایم.

داستان «هیولا ۲» هم درســت مثل فصل اول درباره مفاسد اقتصادی است و کامروا احتمالا باز هم بعد از آزاد شــدن از زندان در همان سمت و سو حرکت خواهد کرد و پای فساد اقتصادی دیگری را به میان خواهد کشید.