کد خبر: ۳۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۰

مرور آثار دواین جانسون و فیلم‌هایی با موضوع مهر و مروت روی آنتن تلویزیون

در هفته پیش رو فیلم‌های مختلف سینمای ایران از «مریم و میتیل» تا «مومیایی3» و آثار بازیگر معروف هالیوود دواین جانسون در کنداکتور شبکه نمایش قرار دادند.
بنابراعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه، به مناسبت پیش رو بودن هفته وحدت فیلم‌هایی با موضوع مهر و مروت را در جدول پخش خود قرار داده است همچنین در بخش صحنه‌گران به مرور آثار دواین جانسون می‌پردازد.


ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۳ تا جمعه ۹ آبان ماه با عناوین : «شوخی ممنوع»، «بیست و چهار»، «شغل شریف»، «جزیره گنج»، «کودک قهرمان»، »مومیایی۳» و «دایان باخ» از این شبکه پخش خواهد شد.


ساعت ۱۹:
فیلم‌های این هفته شبکه نمایش با موضوع مهر و رحمت و دوستی به ترتیب از شنبه تا جمعه: «دست های خالی»، «پدران و پسران»، «مریم و میتیل»، «پسر کاراته‌باز»، «حلال و حرام»، «پدینگتون۲» و «اعجوبه» هستند.

ساعت ۲۱:
در بخش صحنه‌گران شبکه نمایش این هفته به مرور آثار دواین جانسون یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان خواهد پرداخت.

فیلم‌های این بازیگر که به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش می‌شوند: «آسمان‌خراش»، «تعقیب کوبنده»، «پیش به سوی کوه»، «امپایر استیت»، «جومانجی»، «به جنگل خوش آمدید»، «سن آندریاس» و «خشم» هستند.


ساعت ۲۳:
در بخش فیلم‌های جذاب این هفته شبکه نمایش فیلم‌های: «واحد مبارزه با پولشویی»، «از فراز قله»، «پسران بد۱»، «ساعت شلوغی۳»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «سرخ‌پوست» و «مرد عنکبوتی: دوراز خانه» از این شبکه پخش خواهد شد.

 
ساعت ۱بامداد:
فیلم‌های کلاسیک این شبکه «فرار از زندان آلکاتراز»، «داروشناس بزرگ»، «آناند»، «مردان شکوهمند در ماشین‌های پرنده»، «پیش به سوی بانک»، «حرفه‌ای‌ها» و «مری پاپینز» به ترتیب از شنبه تا جمعه به روی آنتن می‌روند.