کد خبر: ۳۱۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۷

به زخمه‌ پر سوز تو سوگند/انتشار خبرجنوب تعطیلات؛فردا

«خبرجنوب تعطیلات» در بیست‌ وپنجمین شماره خود با حسین علیزاده و کیهان کلهر، یاران دیرپای استاد شجریان همراه شده و زندگی و فعالیت‌های این دو موزیسین برجسته را زیر ذره‌ بین برده است.
کیهان کلهر برای حسین علیزاده نوشته بود: «نمی‌دانم طی این سالها چندهزار کیلومتر در کنار هم جاده پیموده‌ایم. یا نمی‌دانم چند مرتبه کره‌ زمین را با هواپیما دور زده‌ایم و حساب تعداد شب‌هایی که بعد از کنسرت سازهایمان را بر دوش انداختیم و خسته، همقدم به هتل برگشتیم دستم نیست. اما خوب می‌دانم که رفاقت و پرواز با تو برادر بزرگ و معلم کاربلد لایتناهی است». «خبرجنوب تعطیلات» در بیست‌ وپنجمین شماره خود با حسین علیزاده و کیهان کلهر، یاران دیرپای استاد شجریان همراه شده و زندگی و فعالیت‌های این دو موزیسین برجسته را زیر ذره‌ بین برده است.

پرونده هفته این نشریه نیز به ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ از نگاه کارگردانان، نویسندگان و دیگر عوامل اختصاص یافته با تیتر «پدرخوانده‌های سینما».

از دیگر مطالب مهم این شماره که فردا جمعه منتشر می‌شود می‌توان به  ژنرال ترسناک، پناه به آدم‌خوارها!(سفری کوتاه به پاپوآ گینه نو)، امپراطور جدید فرمول یک وهزاردستان(نگاهی به زندگی عبدالحسین میرزا فرمانفرما) اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که اولین شماره «خبرجنوب تعطیلات» جمعه سوم مرداد 1399 با رویکردی خواندنی و ارائه مطالب در زمینه‌های تاریخی، علمی، دانستنی، ورزشی، موسیقی، سرگرمی و سینمایی منتشر شد تا پس از این، روزنامه «خبرجنوب» در اقدامی منحصر به فرد و به پاس همراهی مخاطبان پرشمار خود طی42 سال گذشته، در تمامی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی نیز در کنار علاقه‌مندانش باشد.